Το προφίλ και οι προτιμήσεις των αντρών που ψωνίζουν online

Σύμφωνα με την e-commerce πλατφόρμα Privalia υπάρχουν τρεις τύποι αντρών: ο τζέντλεμαν, ο casual και ο επαναστάτης.

Γράφει: Χριστίνα Φαραζή 09 Ιανουαρίου 2019

Οι άντρες είναι αλλεργικοί στα ψώνια. Μύθος ή αλήθεια; Πρόσφατη έρευνα της e-commerce πλατφόρμας Privalia υποστηρίζει ότι το συγκεκριμένο κλισέ δεν ανταποκρίνεται στη σύγχρονη πραγματικότητα, καθώς ο άντρας του σήμερα ψωνίζει σχεδόν σε ίδιο ποσοστό με εκείνο των γυναικών.

Τα στοιχεία της Privalia αφορούν τις διαδικτυακές αγορές, που μοιράζονται σε 43% για τους άντρες και σε 57% για τις γυναίκες. Τι αρέσκονται όμως να ψωνίζουν οι πρώτοι;

Το προφίλ και οι προτιμήσεις των αντρών που ψωνίζουν online

Την πρώτη θέση καταλαμβάνουν τα παπούτσια και συγκεκριμένα τα sneakers (55%), έπονται λόγω εποχής τα μάλλινα παλτό (37%) και τα μάλλινα πλεκτά πουλόβερ (32%).

Εκτός όμως από τις αγοραστικές προτιμήσεις των αρσενικών όσον αφορά την ένδυση, η έρευνα της ισπανικής e-commerce πλατφόρμας σκιαγράφησε και το προφίλ τους. Υπάρχουν τρεις κατηγορίες αντρών καταναλωτών: ο τζέντλεμαν, ο casual και ο επαναστάτης. Η πρώτη κατηγορία αναζητά κομμάτια που συνθέτουν το formalwear, η δεύτερη αποτελείται κυρίως από τους millennials που προτιμούν συνήθως retro sneakers, τζην παντελόνια, blazers και hoodies, ενώ η τρίτη κατηγορία αποτελείται από μεγαλύτερους σε ηλικία άντρες που δεν ακολουθούν τις τάσεις μόδας, αλλά ψωνίζουν με βάση το προσωπικό τους γούστο (57%), την ανάγκη τους για άνεση (25%) και την εκάστοτε περίσταση (18% ).

Από: Esquire IT

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Μόδα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

8 μαθήματα στυλ από τον Elvis Presley

Ο βασιλιάς του ροκ εν ρολ και το αθάνατο στυλ του.

Ο David Beckham φορά make up και καταρρίπτει τα ταμπού

Ο Becks με πράσινη σκιά ματιών στο εξώφυλλο του περιοδικού LOVE.