Το προφίλ και οι προτιμήσεις των αντρών που ψωνίζουν online

Σύμφωνα με την e-commerce πλατφόρμα Privalia υπάρχουν τρεις τύποι αντρών: ο τζέντλεμαν, ο casual και ο επαναστάτης.

Οι άντρες είναι αλλεργικοί στα ψώνια. Μύθος ή αλήθεια; Πρόσφατη έρευνα της e-commerce πλατφόρμας Privalia υποστηρίζει ότι το συγκεκριμένο κλισέ δεν ανταποκρίνεται στη σύγχρονη πραγματικότητα, καθώς ο άντρας του σήμερα ψωνίζει σχεδόν σε ίδιο ποσοστό με εκείνο των γυναικών.

Τα στοιχεία της Privalia αφορούν τις διαδικτυακές αγορές, που μοιράζονται σε 43% για τους άντρες και σε 57% για τις γυναίκες. Τι αρέσκονται όμως να ψωνίζουν οι πρώτοι;

Το προφίλ και οι προτιμήσεις των αντρών που ψωνίζουν online

Την πρώτη θέση καταλαμβάνουν τα παπούτσια και συγκεκριμένα τα sneakers (55%), έπονται λόγω εποχής τα μάλλινα παλτό (37%) και τα μάλλινα πλεκτά πουλόβερ (32%).

Εκτός όμως από τις αγοραστικές προτιμήσεις των αρσενικών όσον αφορά την ένδυση, η έρευνα της ισπανικής e-commerce πλατφόρμας σκιαγράφησε και το προφίλ τους. Υπάρχουν τρεις κατηγορίες αντρών καταναλωτών: ο τζέντλεμαν, ο casual και ο επαναστάτης. Η πρώτη κατηγορία αναζητά κομμάτια που συνθέτουν το formalwear, η δεύτερη αποτελείται κυρίως από τους millennials που προτιμούν συνήθως retro sneakers, τζην παντελόνια, blazers και hoodies, ενώ η τρίτη κατηγορία αποτελείται από μεγαλύτερους σε ηλικία άντρες που δεν ακολουθούν τις τάσεις μόδας, αλλά ψωνίζουν με βάση το προσωπικό τους γούστο (57%), την ανάγκη τους για άνεση (25%) και την εκάστοτε περίσταση (18% ).

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Συνεργασία της Dirty Laundry και του σωματείου "Ελπίδα" για καλό σκοπό

Η Dirty Laundry συνεργάζεται με το Σωματείο ΕΛΠΙΔΑ για μια limited edition συλλογή με ζωγραφιές παιδιών. Το 100% των εσόδων στηρίζει παιδιά με καρκίνο και τις οικογένειές τους.

Kissha Jewelry | A New Name in the City, A New Kind of Shine

Ένα δώρο καρδιάς πρέπει να είναι τέλειο. Το τέλειο κόσμημα λοιπόν, είναι Kissha: Φρέσκο, ιδιαίτερο και μοναδικό, όσο premium είναι για εμάς και αποδέκτης του.

H χριστουγεννιάτικη συλλογή του IUMAN είναι τολμηρή, κομψή και απροσδόκητη

Κάθε κομμάτι διηγείται μία ιστορία, σχεδιασμένη για όσους θέλουν να ζήσουν τα Χριστούγεννα με προσωπικότητα και ελαφρότητα.

15 διάσημοι που υπήρξαν μακρυμάλληδες με επιτυχία - ή και όχι

Για κάποιους από αυτούς, δε γνωρίζαμε καν πως είχαν ποτέ τους μακριά μαλλιά.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Paul Smith Loves Barbour: Όταν η βρετανική κομψότητα αποκτά νέο, τολμηρό λεξιλόγιο

Η νέα συλλογή Paul Smith x Barbour AW25 φέρνει μια σύγχρονη ματιά στα εμβληματικά jackets της Barbour, με απρόβλεπτες αποχρώσεις, patchwork λεπτομέρειες και παιχνιδιάρικο βρετανικό ύφος.

H Tom Tailor παρουσιάζει τη νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η συλλογή FW25 αντλεί έμπνευση από την απλότητα της καθημερινότητας, δίνοντας έμφαση στα ποιοτικά υλικά, τη λειτουργικότητα και τον συνδυασμό πρακτικότητας με στιλ.