
Το προφίλ και οι προτιμήσεις των αντρών που ψωνίζουν online
Σύμφωνα με την e-commerce πλατφόρμα Privalia υπάρχουν τρεις τύποι αντρών: ο τζέντλεμαν, ο casual και ο επαναστάτης.

Οι άντρες είναι αλλεργικοί στα ψώνια. Μύθος ή αλήθεια; Πρόσφατη έρευνα της e-commerce πλατφόρμας Privalia υποστηρίζει ότι το συγκεκριμένο κλισέ δεν ανταποκρίνεται στη σύγχρονη πραγματικότητα, καθώς ο άντρας του σήμερα ψωνίζει σχεδόν σε ίδιο ποσοστό με εκείνο των γυναικών.
Τα στοιχεία της Privalia αφορούν τις διαδικτυακές αγορές, που μοιράζονται σε 43% για τους άντρες και σε 57% για τις γυναίκες. Τι αρέσκονται όμως να ψωνίζουν οι πρώτοι;

Την πρώτη θέση καταλαμβάνουν τα παπούτσια και συγκεκριμένα τα sneakers (55%), έπονται λόγω εποχής τα μάλλινα παλτό (37%) και τα μάλλινα πλεκτά πουλόβερ (32%).
Εκτός όμως από τις αγοραστικές προτιμήσεις των αρσενικών όσον αφορά την ένδυση, η έρευνα της ισπανικής e-commerce πλατφόρμας σκιαγράφησε και το προφίλ τους. Υπάρχουν τρεις κατηγορίες αντρών καταναλωτών: ο τζέντλεμαν, ο casual και ο επαναστάτης. Η πρώτη κατηγορία αναζητά κομμάτια που συνθέτουν το formalwear, η δεύτερη αποτελείται κυρίως από τους millennials που προτιμούν συνήθως retro sneakers, τζην παντελόνια, blazers και hoodies, ενώ η τρίτη κατηγορία αποτελείται από μεγαλύτερους σε ηλικία άντρες που δεν ακολουθούν τις τάσεις μόδας, αλλά ψωνίζουν με βάση το προσωπικό τους γούστο (57%), την ανάγκη τους για άνεση (25%) και την εκάστοτε περίσταση (18% ).
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.