
Το προφίλ και οι προτιμήσεις των αντρών που ψωνίζουν online
Σύμφωνα με την e-commerce πλατφόρμα Privalia υπάρχουν τρεις τύποι αντρών: ο τζέντλεμαν, ο casual και ο επαναστάτης.

Οι άντρες είναι αλλεργικοί στα ψώνια. Μύθος ή αλήθεια; Πρόσφατη έρευνα της e-commerce πλατφόρμας Privalia υποστηρίζει ότι το συγκεκριμένο κλισέ δεν ανταποκρίνεται στη σύγχρονη πραγματικότητα, καθώς ο άντρας του σήμερα ψωνίζει σχεδόν σε ίδιο ποσοστό με εκείνο των γυναικών.
Τα στοιχεία της Privalia αφορούν τις διαδικτυακές αγορές, που μοιράζονται σε 43% για τους άντρες και σε 57% για τις γυναίκες. Τι αρέσκονται όμως να ψωνίζουν οι πρώτοι;

Την πρώτη θέση καταλαμβάνουν τα παπούτσια και συγκεκριμένα τα sneakers (55%), έπονται λόγω εποχής τα μάλλινα παλτό (37%) και τα μάλλινα πλεκτά πουλόβερ (32%).
Εκτός όμως από τις αγοραστικές προτιμήσεις των αρσενικών όσον αφορά την ένδυση, η έρευνα της ισπανικής e-commerce πλατφόρμας σκιαγράφησε και το προφίλ τους. Υπάρχουν τρεις κατηγορίες αντρών καταναλωτών: ο τζέντλεμαν, ο casual και ο επαναστάτης. Η πρώτη κατηγορία αναζητά κομμάτια που συνθέτουν το formalwear, η δεύτερη αποτελείται κυρίως από τους millennials που προτιμούν συνήθως retro sneakers, τζην παντελόνια, blazers και hoodies, ενώ η τρίτη κατηγορία αποτελείται από μεγαλύτερους σε ηλικία άντρες που δεν ακολουθούν τις τάσεις μόδας, αλλά ψωνίζουν με βάση το προσωπικό τους γούστο (57%), την ανάγκη τους για άνεση (25%) και την εκάστοτε περίσταση (18% ).
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει
Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!
THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά
Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.
Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας
Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.
Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας
Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.
Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας
Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.
Γραφει Ραφαελλα ΡαλληΣτη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν
Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.