
Ένα χειροκρότημα για το χρωματιστό black tie look του Idris Elba
Κομψότητα και coolness με ή χωρίς γραβάτα.

Είθισται όταν η περίσταση απαιτεί να φορέσουμε τα καλά μας με το dress code να αναγράφει black tie, να επιλέγουμε κατά 99,9% να ντυθούμε στα μαύρα ή έστω το κυρίαρχο χρώμα του συνόλου να είναι το μαύρο. Είναι βλέπεις εκείνη η απόχρωση που έχει ταυτιστεί με το επίσημο στυλ, τη φινέτσα και το αρρενωπό look και κακά τα ψέματα η πιο εύκολη και ασφαλής επιλογή για να χτίσει κανείς μία κομψή εμφάνιση, όταν αισθάνεται ότι το ντύσιμο δεν είναι το καλύτερό του.
Για όλους λοιπόν τους παραπάνω λόγους έχουμε συνηθίσει να φοράμε μαύρο σμόκιν, όπως αυτό που φόρεσε η πλειοψηφία των διάσημων αρσενικών που περπάτησε στο κόκκινο χαλί των φετινών Χρυσών Σφαιρών. Όχι όμως και ο Idris Elba.
O 46χρονος Βρετανός προτίμησε να επενδύσει στο πράσινο χρώμα και στα prints, συνδυάζοντας ένα πράσινο σακάκι σμόκιν με σχέδια με το αντίστοιχο γιλέκο του, μέσα από το οποίο φορούσε λευκό πουκάμισο και από κάτω το κλασικό μαύρο παντελόνι σμόκιν και πράσινα σουέντ δετά παπούτσια.
Μάλιστα, επέλεξε να μην φορέσει γραβάτα, αλλά μόνο ποσέτ στο κόκκινο χαλί για μία πιο χαλαρή, αλλά πάντα κομψή εμφάνιση, όχι όμως και πάνω στη σκηνή.
Όταν έφτασε η στιγμή να παρουσιάσει ένα βραβείο μαζί με την Taylor Swift τον είδαμε με μαύρη γραβάτα.

Με ή χωρίς αυτήν, πάντως, ο Elba ξέρει πολύ καλά πώς να δείχνει στιλάτος ακόμα κι όταν δεν ακολουθεί την πεπατημένη.
Από: Esquire US
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.