
Μαθήματα στυλ από την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου
Οι τάσεις, που βγήκαν από τα ντεφιλέ και μπήκαν στο προσκήνιο της μόδας για το 2019.

Η Εβδομάδα Μόδας είναι μία σειρά εκδηλώσεων της βιομηχανίας της μόδας, που διαρκεί περίπου μια εβδομάδα και συμβαίνει δύο φορές το χρόνο. Σχεδιαστές μόδας, οίκοι και brands εκθέτουν τις τελευταίες κολεξιόν τους στις πασαρέλες, στους αγοραστές και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, με τα fashion events να διαμορφώνουν τις τάσεις για την τρέχουσα και την επερχόμενη σεζόν.
Οι πιο διακεκριμένες Εβδομάδες Μόδας διοργανώνεται σε Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Μιλάνο και Παρίσι. Κι ενώ θα περίμενε κανείς ότι στη βρετανική πρωτεύουσα η μόδα και δη η αντρική θα πατούσε πάνω σε κλασικές γραμμές περισσότερο απ' ότι για παράδειγμα στο "Μεγάλο Μήλο", το Λονδίνο είναι εκείνο τελικά που έχει αποδείξει τα τελευταία χρόνια τη διάθεσή του να τολμά και να καταρρίπτει τους στιλιστικούς κανόνες. Αυτό ακριβώς συνέβη και στη φετινή Εβδομάδα Αντρικής Μόδας που ολοκληρώθηκε την Δευτέρα 7 Ιανουαρίου, από τα ντεφιλέ της οποίας αναδείχθηκαν οι ακόλουθες τέσσερις δυνατές τάσεις για το 2019.
Το πράσινο είναι το νέο μπλε

Oliver Spencer, E. Tautz, Kent & Curwen
Λιγότερο κλασικό, περισσότερο φωτεινό και στιλάτο, το πράσινο και συγκεκριμένα το βαθύ κυπαρίσσι ή το μουντό χακί είναι το χρώμα που μαζί με το καφέ πρωταγωνιστούν στην χρωματική παλέτα του φετινού χειμώνα. Είναι η καλύτερη εναλλακτική στο πολυφορεμένο navy blue και η απόχρωση που μπορεί να "βάψει" κομψά και stylish τόσο ένα πανωφόρι, όσο ένα κοστούμι.
Το αντρικό στυλ ταξιδεύει στο παρελθόν

Edward Crutchley, Alex Mullins, Charles Jeffrey Loverboy
Επιστροφή στα '80s με neon τολμηρές αποχρώσεις, oversized γραμμές σε πουκάμισα και πουλόβερ και μεταλλικά υφάσματα. Η μόδα κάνει κύκλους και η θρυλική δεκαετία που ταυτίστηκε όσο καμία με τη ντίσκο, το γκλίτερ και την λακ αναβιώνει στην πιο κομψή και μοντέρνα εκδοχή της.
Τα κοστούμια είναι boxy

Edward Crutchley, E. Tautz, Daniel W Fletcher
Ήδη από το 2018, μιλούσαμε για τo boxy tailoring. Τον επίσημο τρόπο ένδυσης των αρσενικών στα μακρινά 20s και 30s, που έρχεται να εκτοπίσει τις πολυφορεμένες slim γραμμές στα κοστούμια: Φαρδύ παντελόνι, άνετο πουκάμισο και ευρύχωρο σακάκι με τετραγωνισμένους ώμους, που κάνουν τη σιλουέτα να δείχνει πιο επιβλητική.
Η avant-garde γοητεία των συνθετικών υφασμάτων

Kiko Kostadinov, Cottweiler, Craig Green
Κομψό το μαλλί, στιλάτο το δέρμα, αλλά το υλικό που αποθέωσαν στις συλλογές τους οι μεγαλύτεροι οίκοι και εταιρείας μόδας στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου ήταν το νάιλον. Το υποτιμημένο συνθετικό ύφασμα παίρνει φέτος την εκδίκησή του μέσα από παλτό, μπουφάν και τζάκετ, που δεν φοριούνται μόνο με αθλητικές φόρμες, αλλά ακόμα και με ένα smart σύνολο.
Από: Esquire UK
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.