
Athleisure: H πιο δημοφιλής τάση μόδας σήμερα
Το αθλητικό στυλ με τον πιο μη αθλητικό τρόπο.

Από τη μία, οι ολοένα και αυξανόμενες πωλήσεις των παραδοσιακών sports brands. Από την άλλη, η ολοένα και μεγαλύτερη, πιο ενεργή εμπλοκή των μεγαλύτερων οίκων μόδας στο αθλητικό ντύσιμο τα τελευταία χρόνια.
Το 2017, για παράδειγμα, ο Balenciaga έκανε μόδα τα ογκώδη αθλητικά παπούτσια, γνωστά ως ugly sneakers, ενώ τον περασμένο Φεβρουάριο ο Tommy Hilfiger λάνσαρε μία συλλογή φόρο τιμής στο street wear. Επίσης, οίκοι που επιμένουν κλασικά, όπως οι Lanvin, Dior Homme και Burberry τόλμησαν να πειραματιστούν με κατεξοχήν κομμάτια που συνθέτουν ένα sports look -κομμάτια που γεννήθηκαν στα γήπεδα και εδραιώθηκαν μέσω της αθλητικής βιομηχανίας της μόδας όπως τα πόλο μπλουζάκια, τα sneakers και τα hoodies- και να τα παντρέψουν με ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ που είναι ταυτισμένα με το formal ή casual στυλ.
Το ενδυματολογικό αυτό πάντρεμα ακούει στο όνομα athleisure, μία τάση που έβγαλε από το γυμναστήριο το αθλητικό ντύσιμο και το έβαλε στο δρόμο. Μία τάση που βρίσκεται στο προσκήνιο της μόδας τόσα πολλά χρόνια, γεγονός που την καθιστά πλέον κλασική.
Τι είναι όμως ακριβώς το athleisure; Το να πετυχαίνεις ένα αθλητικό ντύσιμο με τον πιο μη αθλητικό τρόπο, ώστε να δείχνεις μεν στιλάτος και κομψός, άνετος δε στην καθημερινότητά σου. Ένα hoodie μπορεί να φορεθεί μέσα από ένα bomber jacket ή ένα μακρύ παλτό και να συνδυαστεί με ένα μάλλινο παντελόνι και δερμάτινα sneakers.
Ιδιαίτερη προσοχή πάντως πρέπει να δοθεί στην περίσταση, μιας και το athleisure δεν είναι ένα look που μπορεί να υιοθετηθεί αδιακρίτως, παντού και πάντα. Σίγουρα, ο πιο ασφαλής χώρος για να ενδυθείς άφοβα τη συγκεκριμένη τάση είναι το γυμναστήριο. Ωστόσο, είναι απαγορευτική σε περιπτώσεις που χαρακτηρίζονται είτε από μικρή είτε μεγάλη επισημότητα, όπως είναι ένα επαγγελματικό ραντεβού ή η πρόσκληση σε ένα γάμο.
Από: Esquire NL
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.