Η Eastpak λανσάρει συλλογή - φόρο τιμής στον Andy Warhol

Η κολεξιόν Andy Warhol x Eastpak ΙΙΙ είναι εμπνευσμένη από το έργο ενός από τους πιο εμβληματικούς καλλιτέχνες της Pop-Art.

Γράφει: Esquire Editors 17 Ιανουαρίου 2019

"Ξεκίνησα να επαναλαμβάνω την ίδια εικόνα γιατί μου άρεσε ο τρόπος που η επανάληψη άλλαζε την ίδια την εικόνα. Επίσης, πίστευα τότε -ακριβώς όπως και τώρα- ότι οι άνθρωποι μπορούν να παρατηρήσουν και να συγκρατήσουν στο μυαλό τους παραπάνω από μια εικόνες, κάθε φορά." - Andy Warhol

AUTHENTIC (Fragile - Airmail)

Η Eastpak λανσάρει συλλογή - φόρο τιμής στον Andy Warhol

H Eastpak συνεχίζει να τιμά έναν καλλιτέχνη που διαμόρφωσε την pop-art τη δεκαετία του ’60 και υπήρξε και ο ίδιος μεγάλος fan της Eastpak. Η νέα αυτή συλλογή είναι εμπνευσμένη από τη ζωή και το έργο του μεγάλου Αμερικανού pop καλλιτέχνη, Andy Warhol. Αποτίει φόρο τιμής σε δύο από τα πιο κλασικά και χαρακτηριστικά ‘stamp’ prints του -το 'Airmail' και το 'Fragile'- και τα αποτυπώνει στα πιο εμβληματικά μοντέλα της Eastpak.

Ανακάλυψε τι συμβαίνει όταν το brand που δημιουργεί τσάντες που απευθύνονται σε όλους ‘συναντιέται’ με τον καλλιτέχνη που θεωρούσε ότι η τέχνη είναι για όλους.

CONTEMPORARY (Special)

Andy Warhol x Eastpak III

Καθώς ο καλλιτέχνης υπήρξε διάσημος για την ανάδειξη της αυθεντικότητας και της ατομικότητας, αυτή η μοναδική δημιουργία αναβιώνει το κλασικό print του Andy Warhol 'Fragile' σε πολυτελές, σατέν ύφασμα.

Η χρήση της πρωτοποριακής 3M βαφής -που δίνει την αίσθηση της αντανάκλασης- προσδίδει ένταση στο σχέδιο, ενώ η κεντημένη υπογραφή, η custom εκτυπωμένη επένδυση και η laundry bag που αποτυπώνει ένα κολάζ από προσωπογραφίες του καλλιτέχνη, κάνουν αυτή την ειδικά σχεδιασμένη τσάντα ένα πραγματικά συλλεκτικό κομμάτι.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.