Η Eastpak λανσάρει συλλογή - φόρο τιμής στον Andy Warhol

Η κολεξιόν Andy Warhol x Eastpak ΙΙΙ είναι εμπνευσμένη από το έργο ενός από τους πιο εμβληματικούς καλλιτέχνες της Pop-Art.

Γράφει: Esquire Editors 17 Ιανουαρίου 2019

"Ξεκίνησα να επαναλαμβάνω την ίδια εικόνα γιατί μου άρεσε ο τρόπος που η επανάληψη άλλαζε την ίδια την εικόνα. Επίσης, πίστευα τότε -ακριβώς όπως και τώρα- ότι οι άνθρωποι μπορούν να παρατηρήσουν και να συγκρατήσουν στο μυαλό τους παραπάνω από μια εικόνες, κάθε φορά." - Andy Warhol

AUTHENTIC (Fragile - Airmail)

Η Eastpak λανσάρει συλλογή - φόρο τιμής στον Andy Warhol

H Eastpak συνεχίζει να τιμά έναν καλλιτέχνη που διαμόρφωσε την pop-art τη δεκαετία του ’60 και υπήρξε και ο ίδιος μεγάλος fan της Eastpak. Η νέα αυτή συλλογή είναι εμπνευσμένη από τη ζωή και το έργο του μεγάλου Αμερικανού pop καλλιτέχνη, Andy Warhol. Αποτίει φόρο τιμής σε δύο από τα πιο κλασικά και χαρακτηριστικά ‘stamp’ prints του -το 'Airmail' και το 'Fragile'- και τα αποτυπώνει στα πιο εμβληματικά μοντέλα της Eastpak.

Ανακάλυψε τι συμβαίνει όταν το brand που δημιουργεί τσάντες που απευθύνονται σε όλους ‘συναντιέται’ με τον καλλιτέχνη που θεωρούσε ότι η τέχνη είναι για όλους.

CONTEMPORARY (Special)

Andy Warhol x Eastpak III

Καθώς ο καλλιτέχνης υπήρξε διάσημος για την ανάδειξη της αυθεντικότητας και της ατομικότητας, αυτή η μοναδική δημιουργία αναβιώνει το κλασικό print του Andy Warhol 'Fragile' σε πολυτελές, σατέν ύφασμα.

Η χρήση της πρωτοποριακής 3M βαφής -που δίνει την αίσθηση της αντανάκλασης- προσδίδει ένταση στο σχέδιο, ενώ η κεντημένη υπογραφή, η custom εκτυπωμένη επένδυση και η laundry bag που αποτυπώνει ένα κολάζ από προσωπογραφίες του καλλιτέχνη, κάνουν αυτή την ειδικά σχεδιασμένη τσάντα ένα πραγματικά συλλεκτικό κομμάτι.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.

Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram

10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.

Γραφει Νικη Κοντομηνα