Η Πορτογαλία είναι το next best thing της αντρικής μόδας
Η μακρά παράδοσή της στην τέχνη του χειροποίητου επιτέλους αναγνωρίζεται.
Αν κάποιος σου ζητούσε να κατονομάσεις ποιες χώρες παγκοσμίως αποτελούν τα κέντρα της μόδας, που γεννούν τάσεις και brands, το μυαλό σου θα πήγαινε μάλλον σε κάποια από τις ακόλουθες τέσσερις ή και στις τέσσερις: Ιταλία (Μιλάνο), Γαλλία (Παρίσι), Αγγλία (Παρίσι) και ΗΠΑ (Νέα Υόρκη).
Σύμφωνα με τον Lapo Cianchi, τον διευθυντή επικοινωνίας της Pitti Imagine, της εταιρείας που "τρέχει" τη διοργάνωση του Pitti Uomo, μία ακόμη ευρωπαϊκή χώρα έρχεται τώρα να προστεθεί στη λίστα με εκείνες που "κάνουν" μόδα: Η Πορτογαλία.
Παρά τη μακρά παράδοση στην τέχνη του χειροποίητου, στη ραπτική και στη μεγάλη κληρονομιά στη βιοτεχνία, η Πορτογαλία αποτελούσε μέχρι πρότινος έναν από τους αδύναμους κρίκους της αντρικής μόδας. Σήμερα, χάρη σε μία πλειάδα από "φρέσκα" brands, το made in Portugal αποθεώνεται από τη βιομηχανίας της μόδας και η αξία της χώρας στην ένδυση αρχίζει επιτέλους να λαμβάνει την αναγνώριση που της αρμόζει.
Ας κάνουμε όμως μία σημαντική διευκρίνιση: Όταν λέμε "φρέσκα" δεν εννοούμε καινούργια. Πρόκειται για brands που όπως υπογραμμίζει ο Cianchi "η πλειοψηφία των οποίων παράγει εδώ και δύο ή τρεις γενιές υφάσματα, ρούχα ή υποδήματα για άλλες εταιρείες και τώρα επικεντρώνονται στο πώς θα χτίσουν το δικό τους όνομα, βασιζόμενα στις αυθεντικές πορτογαλικές αρχές του χειροποίητου ενδύματος και παπουτσιού ή της χειροποίητης τσάντας". Ανάμεσά τους συναντάμε τα handmade γυαλιά ηλίου και μυωπίας της εταιρείας Poente, τις δερμάτινες τσάντες της Ideal & Co, τα παπούτσια της Labuta. Μικρές εταιρείες, άγνωστες στο ευρύ κοινό, που εκφράζουν με τον καλύτερο τρόπο το νέο κύμα της πορτογαλικής μόδας.
Για τον Cianchi, το ερώτημα δεν είναι "Γιατί η Πορτογαλία;", αλλά "Γιατί τώρα;". Γιατί δηλαδή να ρίξουμε τη δεδομένη στιγμή την προσοχή μας στη μόδα που "γεννά" η συγκεκριμένη χώρα.
Ο João Xavier, εμπορικός διευθυντής της Labuta, που υπερηφανεύεται για τη χειροποίητη ποιότητά της και την πορτογαλική δεξιοτεχνία, απαντά: "Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη εξήγηση να δώσω. Θεωρώ απλά ότι έχει επιτελεστεί μία παγκόσμια στροφή στις βασικές αρχές: στην ποιότητα, την κληρονομιά, το συναίσθημα και σ' όλα αυτά που μπορούμε να φτιάξουμε με τα χέρια μας".
Από: Esquire US
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;
Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΖηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης
Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.
Στο Grand Prix της Κίνας, το παντελόνι του Lewis Hamilton 'έκλεψε' την παράσταση
Και δεν είναι η πρώτη φορά, εδώ που τα λέμε.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός
Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.
Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.