Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις όταν αγοράζεις καινούργιο σακάκι ή παλτό

Μήπως έχει πάρει το μάτι σου ένα "X", ραμμένο στο πίσω μέρος του;

Γράφει: Χριστίνα Φαραζή 06 Φεβρουαρίου 2019

Αγόρασες καινούργιο παλτό. Καλοφόρετο και ελπίζουμε πριν το φορέσεις να μην έχεις περιοριστεί στο να αφαιρέσεις την ετικέτα. Ρίξε μία ματιά στο πίσω μέρος του και πες μας αν υπάρχουν δυο μικρά νήματα ραμμένα σε σχήμα Χ που στερεώνουν το ένα ή τα δύο σκισίματα.

Αν ναι, τα ξηλώνεις αμέσως. Αν πάλι όχι, τότε ανήκεις στη μειοψηφία εκείνων που γνωρίζει τι στο καλό είναι αυτό το "X" και γιατί το ράβουν αφού πρέπει να κοπεί.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις όταν αγοράζεις καινούργιο σακάκι ή παλτό

Να αναφέρουμε ότι το συγκεκριμένο "X" θα το συναντήσεις τόσο σε μάλλινα παλτό, όσο και σε σακάκια κοστουμιού ή blazers. Ο σκοπός του δεν είναι διακοσμητικός, αλλά καθαρά πρακτικός: να εμποδίζει το ρούχο να τσαλακωθεί και να χάσει τη φόρμα του κατά την μεταφορά στο κατάστημα και κατά την τοποθέτηση στο ράφι.

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα εμπλουτίσεις τη συλλογή σου από σακάκια ή παλτό να θυμάσαι το εξής: Η πρώτη κίνηση που θα κάνεις πριν το φορέσεις είναι να ξηλώσεις τα νήματα στο σκίσιμο, ώστε να δεις αν πράγματι "πέφτει" σωστά στο σώμα σου. Η δεύτερη να αφαιρέσεις την ετικέτα. 

Από: Esquire ES

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.