
Η πασπαρτού άνεση του λευκού oxford πουκαμίσου
Έχει τη μαγική ικανότητα να κινείται ευέλικτα μεταξύ casual και formal looks.

Εκτός από το λευκό t-shirt, το τζην παντελόνι και το navy blue κοστούμι, στα all time classic κομμάτια της αντρικής γκαρνταρόμπας κρέμεται και το oxford shirt. Το πιο πασπαρτού, ευέλικτο και διαχρονικό απ' όλα τα πουκάμισα. Είναι καμωμένο από ένα μαλακό βαμβακερό ύφασμα, που ακροβατεί σε εκείνο του στιλιζαρισμένου dress shirt και του σπορ φανελένιου, έχει χαρακτηριστική σταυρωτή ύφανση και ακόμα πιο χαρακτηριστικό γιακά με δύο κουμπιά.
Όσον αφορά στο χρώμα του, το oxford πουκάμισο αγαπά τη μονοχρωμία και το λευκό είναι το χρώμα - σήμα-κατατεθέν του. Ωστόσο, βάφεται επίσης στις κλασικές αποχρώσεις του παστέλ γαλάζιου και ροζ. Δεν γνωρίζει από εποχές και φοριέται όλο το χρόνο, ενώ κινείται ευέλικτα μεταξύ casual και formal looks.
Σε γενικές γραμμές, η φόρμα του δεν είναι ούτε φαρδιά, ούτε στενή (slim fit), αλλά αγκαλιάζει αρμονικά το σώμα, τόσο όσο να επιτρέπει ελευθερία κινήσεων και να δείχνει κομψό και άνετο πάνω σου.
Μία σύντομη ματιά στην ιστορία του oxford shirt
"Γεννήθηκε" το 19ο αιώνα από Σκωτσέζους υφασματοποιούς, που εμπορεύονταν τέσσερα είδη βαμβακερών που είχαν τα ονόματα τεσσάρων μεγάλων βρετανικών πανεπιστημίων: Χάρβαρντ, Κέμπριτζ, Γέιλ και Οξφόρδης. Τα πρώτα τρία δεν κατασκευάζονται πλέον και το μοναδικό που διασώζεται μέχρι σήμερα είναι το τελευταίο.
Αν και συνδέθηκε με την αριστοκρατική κοινωνία της Βρετανίας, οφείλει τη δημοφιλία του στους αθλητές του πόλο με άλογα και τη διαχρονικότητά του στους Brooks Brothers, το πιο παλιό brand αντρικής ένδυσης στις ΗΠΑ. Το 1896, ο John E. Brooks παρατήρησε τα πουκάμισα που φορούσαν οι αθλητές του πόλο και εμπνευσμένος απ' αυτά δημιούργησε το oxford.

Δεκαετίες μετά, στις αρχές των 20s, όταν "γεννήθηκε" το preppy look, το oxford πουκάμισο έγινε συνώνυμο της θρυλικής Ivy League -ο αθλητικός σύνδεσμος που απαρτίζεται από τις ομάδες κορυφαίων αμερικάνικων πανεπιστημίων (Χάρβαντ, Γέιλ, Πρίνστον)- και απέκτησε τεράστια δημοφιλία και ζήτηση, ενώ συνδέθηκε με διάσημες προσωπικότητες, από τον Paul Newman και τον Steve McQueen μέχρι τον John F. Kennedy. Και οι τρεις το φορούσαν με το πρώτο κουμπί ανοιχτό και να πέφτει χαλαρό, όχι ζωσμένο, πάνω από ένα μπεζ chino παντελόνι και κάτω από ένα δερμάτινο ή harrington τζάκετ.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.