Έτοιμο το νέο κατάστημα INTIMISSIMI UOMO στο Χαλάνδρι

Πρόκειται για το 3ο κατά σειρά concept store, μετά την επιτυχημένη πορεία των 2 πρώτων που άνοιξαν τον Μάρτιο του 2018 στα εμπορικά κέντρα Τhe Mall Athens και Mediterranean Cosmos.

Γράφει: Esquire Editors 19 Φεβρουαρίου 2019

Τo brand INTIMISSIMI UOMO αποτελεί μέρος του CALZEDONIA GROUP και απευθύνεται αποκλειστικά στον άντρα με συλλογές underwear, easywear, κάλτσες και μαγιό που προτείνουν ένα σύγχρονο αντρικό στυλ.

Μόλις άνοιξε στο Χαλάνδρι το 3ο κατάστημα μετά την επιτυχημένη πορεία των 2 πρώτων concept store που άνοιξαν τον Μάρτιο του 2018 στα εμπορικά κέντρα Τhe Mall Athens και Mediterranean Cosmos.

Έτοιμο το νέο κατάστημα INTIMISSIMI UOMO στο Χαλάνδρι

Η ανδρική συλλογή βασίζεται σε μια μεγάλη ποικιλία υφασμάτων, ειδικά σχεδιασμένων έως και την τελευταία λεπτομέρεια για να προσφέρουν άνεση, πρακτικότητα και στιλ. Στόχος του brand είναι να παρέχει μια ολοκληρωμένη σειρά εσωρούχων και outerwear, πιτζάμες, κάλτσες αλλά και μαγιό.Το INTIMISSIMI UOMO προσφέρει την επιλογή στον σύγχρονο άντρα να ανανεώνει την γκαρνταρόμπα των ρούχων ή εσωρούχων του και να βρίσκει ακριβώς αυτό που χρειάζεται για όλες τις ώρες της μέρας.

ΙΝΤΙΜΙΣΙΜΙ ΟΥΜΟ

Το brand διαθέτει μια πλήρη γκάμα διαφορετικών στιλ και αποχρώσεων, σε προσιτές τιμές. Οι σειρές δίνουν την ευκαιρία να ταιριάξετε όλα τα εσώρουχα με άνετα Τ-shirts, τα οποία φοριούνται και ως loungewear: Μπορείτε να τα φορέσετε ως pyjama tops, αλλά και με jeans ή αθλητικές φόρμες. Για το καλοκαίρι, το INTIMISSIMI UOMO εστιάζει στο λινό ύφασμα ως νέα τάση για πουκάμισα και μπλουζάκια πόλο, σε διάφορα χρώματα και σχέδια.Βασικά κομμάτια κάθε γκαρνταρόμπας που αποπνέουν με τα σχέδια και τα υλικά τους, την ουσία του brand. Τέλος, η beachwear collection λανσάρει τα πιο stylish και σοφιστικέ μαγιό με ιδιαίτερα arty prints και εντυπωσιακή χρωματική παλέτα.

ΙΝΤΙΜΙΣΙΜΙ ΟΥΜΟ
ΙΝΤΙΜΙΣΙΜΙ ΟΥΜΟ

Το INTIMISSIMI UOMO είναι ένα από τα 5 brands που εισάγει στην ελληνική αγορά ο όμιλος CALIN GROUP (CALZEDONIA, INTIMISSIMI, TEZENIS και FALCONERI).Στόχος της εταιρείας είναι να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση και την μεγάλη εκδήλωση ενδιαφέροντος των πελατών που κινούνται στην ευρύτερη περιοχή των βορείων προαστίων. Τo brand διαθέτει σήμερα 152 σημεία πώλησης διεθνώς – στο μέλλον θα αναπτυχθεί κι άλλο στην Ευρώπη.


ΙΝΤΙΜΙSSIMI UOMO STORES

  • Xαλάνδρι: Χαϊμαντά 14, τηλ: 210 6197705
  • Τhe Mall Athens: Aνδρέα Παπανδρέου 35, τηλ: 2106838142
  • Mediterrenean Cosmos: 11ο χλμ. Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης/Νέων Μουδανιών, τηλ: 2310 478883

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει

Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!

THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά

Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.

Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας

Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.

Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας

Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.

Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας

Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Στη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν

Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.