
Διάσημοι Έλληνες φωτογραφίζονται για την νέα καμπάνια της GANT
Επτά δεκαετίες, επτά κυρίαρχα στυλ, επτά εμβληματικά κομμάτια αναδεικνύονται μέσω της καμπάνιας 7 Decades 7 Icons.

Με αφορμή το παγκόσμιο λανσάρισμα της καμπάνιας, της GANT 7 Decades 7 Icons, διάσημοι Έλληνες, φωτογραφίζονται με το εμβληματικό Button-Down πουκάμισο, που κυριαρχούσε στο στυλ της δεκαετίας του ’50 και παραμένει έως σήμερα ένα διαχρονικό κομμάτι της γκαρνταρόμπας.
Οι Ιωάννα Τριανταφυλλίδου, ο Αντίνοος Αλμπάνης, η Ευγενία Σαμαρά, ο Νίκος Αναδιώτης, η Έβελυν Καζαντζόγλου και ο Γιάννης Χατζηγεωργίου, είναι τα πρόσωπα που παρουσιάζουν με το δικό τους στυλ και αισθητική το πρώτο από τα επτά εμβληματικά κομμάτια, το κλασσικό λευκό πουκάμισο.
Η GANT ήταν η πρώτη που διέδωσε το πουκάμισο Button-Down στην ευρύτερη Αμερικανική αγορά και έχει χτίσει την επιτυχία της γύρω από αυτό, ενώ το 1949 αποτελεί μια κομβική χρονιά για το brand, καθώς κυκλοφόρησε μια συλλογή από μονόχρωμα και ριγέ Button-Down πουκάμισα. Την ίδια περίοδο η GANT, εμπνευσμένη από το πλήθος των γυναικών, που φορούσαν τα πουκάμισα των συντρόφων τους, λάνσαρε τη γυναικεία συλλογή πουκαμίσων με σλόγκαν "Για τις γυναίκες, η GANT δημιουργεί πουκάμισα, όχι μπλούζες".
Επτά δεκαετίες, επτά κυρίαρχα στυλ, επτά εμβληματικά κομμάτια αναδεικνύονται μέσω της καμπάνιας 7 Decades 7 Icons. Το πουκάμισο Button-Down, το σακάκι Club Blazer, το παντελόνι Chino, το Piqué, η μπλούζα Heavy Rugger, το GANT Varsity Jacket και το Cable Knit πουλόβερ είναι, όλα, θεμέλια στην εβδομηκονταετή επιτυχία του brand. Σε αυτό το ταξίδι στο χρόνο τα χαρακτηριστικά αυτά κομμάτια, αναδεικνύονται μέσα από το προσωπικό στυλ των παραπάνω Ελλήνων.
Στο επίσημο video της καμπάνιας ξεδιπλώνεται με μοναδικά αφηγηματικό τρόπο, η διαδοχή των επτά δεκαετιών, τα νέα ξεκινήματα που αυτές σηματοδοτούν αλλά και τα διαφορετικά στυλ που αυτές πρεσβεύουν.
Η εβδομηκοστή επέτειος της GANT θα γιορταστεί καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.