Ούτε κρύο, ούτε ζέστη με 10 ελαφριά τζάκετ

Τι θα ρίξεις στους ώμους σου τις ανοιξιάτικες ημέρες και νύχτες, που ο καιρός δεν θα μπορεί να αποφασίσει τι θέλει.

Άνοιξη δεν σημαίνει καλοκαίρι. Σίγουρα, δεν σημαίνει χειμώνας. Ο καιρός θυμίζει περισσότερο εκείνον τον αλλοπρόσαλλο του φθινοπώρου -μία κρύο, μία ζέστη, μία βροχή, μία ήλιος. 

Τι φοράμε λοιπόν αυτή την ενδιάμεση εποχή για να μην κρυώνουμε, αλλά και να μην ζεσταινόμαστε; Τα παρακάτω τζάκετ αποτελούν μία καλή ενδυματολογική λύση στις εναλλαγές του καιρού και μία στιλάτη επιλογή για κομψές, casual ή smart εμφανίσεις.

Το τζην μπουφάν

Ούτε κρύο, ούτε ζέστη με 10 ελαφριά τζάκετ

Το denim bomber με τον κοτλέ γιακά

ΤΖΑΚΕΤ

Το κοτλέ μπουφάν με τον γούνινο γιακά

ΤΖΑΚΕΤ

Η καμπαρντίνα

ΤΖΑΚΕΤ

Το αθλητικό, νάιλον τζάκετ

ΤΖΑΚΕΤ

Το σουέντ τζάκετ

ΤΖΑΚΕΤ

Το Harrington ή blouson jacket

ΤΖΑΚΕΤ

Το cardigan, η πλεκτή μάλλινη ζακέτα, με φερμουάρ

ΤΖΑΚΕΤ

Το military workwear

ΤΖΑΚΕΤ

Από: Esquire UK

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.