Πιο επίκαιρο από ποτέ, το στυλ του Rick Astley στο Never Gonna Give You Up

Σε περίπτωση που δεν το είχες προσέξει, το pop idol των 80s είχε φορέσει στο πιο δημοφιλές βίντεο κλιπ του τα βασικά κομμάτια της ανοιξιάτικης αντρικής γκαρνταρόμπας.

Αύγουστος 1987. Ο αδύνατος κοκκινομάλλης Rick Astley με τη βαθιά φωνή κυκλοφορεί το πρώτο ολοκληρωμένο άλμπουμ του με τίτλο Never Gonna Give You Up. Το ομώνυμο τραγούδι κατακτά την πρώτη θέση των βρετανικών charts, το άλμπουμ ξεπουλάει παγκοσμίως και το βίντεο κλιπ παίζεται παντού και στο repeat. Ο 21χρονος τότε Βρετανός γίνεται το απόλυτο pop idol των 80s εν μία νυκτί.

Σήμερα, τρεις δεκαετίες μετά, συνεχίζουμε να ακούμε με νοσταλγία το Never Gonna Give You Up, όπως επίσης να μνημονεύουμε το cool look του Astley στο κλιπ των 3 λεπτών και 32 δευτερολέπτων, από το οποίο παρελαύνουν τα βασικά κομμάτια της ανοιξιάτικης αντρικής γκαρνταρόμπας.

Πιο επίκαιρο από ποτέ, το στυλ του Rick Astley στο Never Gonna Give You Up

Τα τρία looks που ξεχωρίζουν

Το ναυτικό: Navy blue σταυρωτό blazer συνδυασμένο με πόλο μπλουζάκι σε σχέδιο μαρινιέρας και λευκό chino παντελόνι. 

Το smart: Μπεζ καμπαρντίνα με μαύρο λεπτό ζιβάγκο με στενή λαιμόκοψη με ρεβέρ και μαύρο τζην παντελόνι.

Το canadian tuxedo: Τζην πουκάμισο με τζην παντελόνι στην ίδια ανοιχτόχρωμη μπλε απόχρωση.

Σε περίπτωση που θέλεις να υιοθετήσεις κάποιο ή και τα τρία παραπάνω looks του Astley, φρόντισε να τα ολοκληρώσεις με το σωστό ζευγάρι παπούτσια: Λευκά δερμάτινα sneakers ή boat shoes στο πρώτο σύνολο, oxford shoes στο δεύτερο και Chelsea boots στο τρίτο. 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.