
Πιο επίκαιρο από ποτέ, το στυλ του Rick Astley στο Never Gonna Give You Up
Σε περίπτωση που δεν το είχες προσέξει, το pop idol των 80s είχε φορέσει στο πιο δημοφιλές βίντεο κλιπ του τα βασικά κομμάτια της ανοιξιάτικης αντρικής γκαρνταρόμπας.

Αύγουστος 1987. Ο αδύνατος κοκκινομάλλης Rick Astley με τη βαθιά φωνή κυκλοφορεί το πρώτο ολοκληρωμένο άλμπουμ του με τίτλο Never Gonna Give You Up. Το ομώνυμο τραγούδι κατακτά την πρώτη θέση των βρετανικών charts, το άλμπουμ ξεπουλάει παγκοσμίως και το βίντεο κλιπ παίζεται παντού και στο repeat. Ο 21χρονος τότε Βρετανός γίνεται το απόλυτο pop idol των 80s εν μία νυκτί.
Σήμερα, τρεις δεκαετίες μετά, συνεχίζουμε να ακούμε με νοσταλγία το Never Gonna Give You Up, όπως επίσης να μνημονεύουμε το cool look του Astley στο κλιπ των 3 λεπτών και 32 δευτερολέπτων, από το οποίο παρελαύνουν τα βασικά κομμάτια της ανοιξιάτικης αντρικής γκαρνταρόμπας.

Τα τρία looks που ξεχωρίζουν
Το ναυτικό: Navy blue σταυρωτό blazer συνδυασμένο με πόλο μπλουζάκι σε σχέδιο μαρινιέρας και λευκό chino παντελόνι.
Το smart: Μπεζ καμπαρντίνα με μαύρο λεπτό ζιβάγκο με στενή λαιμόκοψη με ρεβέρ και μαύρο τζην παντελόνι.
Το canadian tuxedo: Τζην πουκάμισο με τζην παντελόνι στην ίδια ανοιχτόχρωμη μπλε απόχρωση.
Σε περίπτωση που θέλεις να υιοθετήσεις κάποιο ή και τα τρία παραπάνω looks του Astley, φρόντισε να τα ολοκληρώσεις με το σωστό ζευγάρι παπούτσια: Λευκά δερμάτινα sneakers ή boat shoes στο πρώτο σύνολο, oxford shoes στο δεύτερο και Chelsea boots στο τρίτο.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.