
Το online shopping ήρθε στο Instagram
Το κοινωνικό δίκτυο προσφέρει τη δυνατότητα αγορών εντός της εφαρμογής με τα brands Nike, Prada, Dior, Burberry και Uniqlo να συμμετέχουν μεταξύ άλλων στο πειραματικό λανσάρισμα.

Οι διαδικτυακές αγορές έχουν να κάνουν πάνω απ' όλα με την ευκολία. Με το γεγονός ότι λύνουν τα χέρια των εταιρειών, που μιλούν απευθείας με τους πελάτες χωρίς για παράδειγμα να έχουν στο κεφάλι τους το κόστος δημιουργίας ενός μαγαζιού και μιας βιτρίνας, αλλά και με το ότι κάνουν λιγάκι πιο εύκολη τη ζωή των αγοραστών που μπορούν να ψωνίζουν δίχως την παραμικρή ταλαιπωρία. Εξάλλου, ποιος έχει χρόνο για χάσιμο στη σύγχρονη καθημερινότητα;
Δεδομένου αυτού, το Instagram αποφάσισε να δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες του να κάνουν αγορές ρούχων, παπουτσιών, αξεσουάρ, δηλαδή να αγοράζουν ό,τι έχει να κάνει με τον χώρο της ένδυσης και της υπόδησης, αποκλειστικά μέσα από την πλατφόρμα του. Τι σημαίνει αυτό; Ότι οι αγορές θα γίνονται απευθείας από το Instagram, χωρίς να αναγκάζεται ο χρήστης να εγκαταλείπει την εφαρμογή και να οδηγείται στην ιστοσελίδα/e-shop του εκάστοτε fashion brand. Θα είχες ίσως παρατηρήσει ότι αυτό συνέβαινε μέχρι πρότινος.
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Business of Fashion, το Instagram δεν θα χρεώνει τον χρήστη – αγοραστή, αλλά την εταιρεία – πωλητή με μία στάνταρ χρέωση πώλησης.
Στο πειραματικό λανσάρισμα της υπηρεσίας που φέρει τον τίτλο "Checkout" συμμετέχουν περίπου 20 brands και οίκοι μόδας, σύμφωνα με την διευθύντρια του τμήματος συνεργασιών μόδας του social media, Eva Chen. Μεταξύ αυτών οι Nike, Prada, Dior, Burberry, Warby Parker και Uniqlo.
Πώς λειτουργεί το "Checkout”
Αν βρεθείς σε μία εμπορική ανάρτηση από συνεργαζόμενο fashion brand, θα παρατηρήσεις στην επάνω δεξιά γωνία της φωτογραφίας ότι υπάρχει ένα εικονίδιο μίας τσάντας αγορών. Κάνοντας tap θα μπορείς να δεις τα προϊόντα που πωλούνται και κλικάροντας πάνω τους να διαβάσεις την περιγραφή τους, που θα σου δίνει τη δυνατότητα αγοράς. Στη συνέχεια, θα πρέπει να καταγράψεις τα στοιχεία σου για να πραγματοποιήσεις την πρώτη αγορά σου, τα οποία θα αποθηκευτούν στην εφαρμογή για μελλοντική χρήση.
Αν και είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε για την επίδραση που θα έχουν οι insta-αγορές στο online shopping, κάτι μας λέει ότι η νέα αυτή δυνατότητα θα λάβει ψήφο εμπιστοσύνης από τους χρήστες του μέσου.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει
Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!
THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά
Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.
Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας
Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.
Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας
Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.
Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας
Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.
Γραφει Ραφαελλα ΡαλληΣτη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν
Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.