Η νέα συλλογή της Ferrari ανεβάζει ταχύτητα στην αντρική μόδα

Για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, το ιταλικό brand στοχεύει σε δύο πράγματα: την άνεση και τις υψηλές επιδόσεις.

Ήταν 16 Νοεμβρίου του 1929 όταν ο Enzo Ferrari ίδρυσε την Scuderia Ferrari, που έμελλε να γίνει η πιο επιτυχημένη ομάδα στην ιστορία της Formula 1. Σήμερα, 90 χρόνια μετά την ίδρυσή της, η Scuderia Ferrari Collection για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 αποτίει φόρο τιμής όχι στις αθλητικές επιδόσεις, αλλά στο στυλ των πιλότων της, όπως επίσης και στη γοητεία αυτού του κόσμου που τον χαρακτηρίζει η ταχύτητα, η αδρεναλίνη και ο ανταγωνισμός.

Η νέα συλλογή της Ferrari ανεβάζει ταχύτητα στην αντρική μόδα
Τα πικέ πόλο μπλουζάκια, τα φλις παντελόνια φόρμας, τα νάιλον τζάκετ και τα καπέλα του μπέιζμπολ πρωταγωνιστούν στη σειρά.  

Η συλλογή είναι βαμμένη στα χρώματα της Ferrari, στο κόκκινο και το μαύρο, με τα ρούχα να είναι φτιαγμένα από πρωτοποριακά υλικά και υφάσματα που προσφέρουν ευελιξία κινήσεων. Μεταξύ αυτών, το Carbon X, ένα νέο ύφασμα από νάιλον, που είναι ανθεκτικό στο νερό και στους λεκέδες, ενώ αφήνει το δέρμα να αναπνέει.

ΦΕΡΑΡΙ
Εκτός από τα baseball caps, στα αξεσουάρ που ξεχωρίζουν περιλαμβάνονται και τα ζευγάρια γυαλιών ηλίου που σχεδίασε η Ray-Ban για την Scuderia Ferrari. 

Η άνεση και οι υψηλές επιδόσεις είναι τα δύο στοιχεία στα οποία έδωσε μεγάλη σημασία το ιταλικό brand, προκειμένου να δημιουργήσει μία συλλογή που να παντρεύει τον ανταγωνιστικό κόσμο της αυτοκίνησης με τη σύγχρονη καθημερινότητα.

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.