130 χρόνια Lee, επιστροφή στην 80s Νέα Υόρκη
Το θρυλικό denim brand γιορτάζει και καλεί τον streetstyle φωτογράφο Jamel Shabazz να απαθανατίσει την καμπάνια του για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019.
Κλείνοντας φέτος 130 χρόνια ζωής -ιδρύθηκε το 1889-, η Lee Jeans, από τα πρώτα denim brands παγκοσμίως, συνεχίζει να διαμορφώνει τάσεις και να εμπνέεται από τα ρούχα εργασίας, μετατρέποντάς τα σε κάτι εντελώς μοντέρνο και σύγχρονο. Με αφορμή τα γενέθλιά της και το λανσάρισμα της συλλογής για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, που χαρακτηρίζεται από old school κομμάτια και χιπ χοπ επιρροές, το θρυλικό denim brand προσκάλεσε τον Jamel Shabazz να απαθανατίσει την καμπάνια.


Έχοντας αιχμαλωτίσει τις πιο δυνατές στιγμές από τη γέννηση της χιπ χοπ σκηνής μέχρι και σήμερα, ο πρωτοποριακός streetstyle φωτογράφος που έχει προσδιορίσει αυτή τη γενιά, ταξιδεύει τη Lee πίσω στο χρόνο και στη Νέα Υόρκη.

Χρησιμοποιεί τους ίδιους δρόμους και γειτονιές που βλέπουμε και στο άλμπουμ του, Back in the Days. Εκτός από τα μοντέλα, στην καμπάνια λαμβάνουν μέρος φίλοι του Jamel Shabazz, street-casting Νεοϋορκέζοι, με αισθητική φανερά επηρεασμένη από τη χιπ χοπ κουλτούρα. Μεταξύ αυτών συναντάμε τους Kool-Out-K (@koolout_k) και DJ Lee Rock (@leerock_starski), των οποίων η πραγματική αγάπη για τα '80s, τους καθιστά local heroes και πηγή διεθνούς, sartorial έμπνευσης. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της Lee Jeans και του Jamel Shabazz είναι η κυκλοφορία του Back to Today, σε ένα limited-edition άλμπουμ με τον ίδιο τίτλο.
Γιορτάζοντας την επαναφορά του 80s hip-hop style, αυτό το αφιέρωμα στο βιβλίο Back in the Days, θα περιέχει τις καλύτερες φωτογραφίες από την καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 της Lee.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
#SeasonFavorites| Το υπέροχο παλτό που θα σε ακολουθεί σε κάθε χειμώνα
Βρήκαμε επιτέλους το πανωφόρι που δε θα σε προδώσει, όσα χρόνια κι αν περάσουν.
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.