130 χρόνια Lee, επιστροφή στην 80s Νέα Υόρκη

Το θρυλικό denim brand γιορτάζει και καλεί τον streetstyle φωτογράφο Jamel Shabazz να απαθανατίσει την καμπάνια του για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019.

Κλείνοντας φέτος 130 χρόνια ζωής -ιδρύθηκε το 1889-, η Lee Jeans, από τα πρώτα denim brands παγκοσμίως, συνεχίζει να διαμορφώνει τάσεις και να εμπνέεται από τα ρούχα εργασίας, μετατρέποντάς τα σε κάτι εντελώς μοντέρνο και σύγχρονο. Με αφορμή τα γενέθλιά της και το λανσάρισμα της συλλογής για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, που χαρακτηρίζεται από old school κομμάτια και χιπ χοπ επιρροές, το θρυλικό denim brand προσκάλεσε τον Jamel Shabazz να απαθανατίσει την καμπάνια.

130 χρόνια Lee, επιστροφή στην 80s Νέα Υόρκη
LEE JEANS

Έχοντας αιχμαλωτίσει τις πιο δυνατές στιγμές από τη γέννηση της χιπ χοπ σκηνής μέχρι και σήμερα, ο πρωτοποριακός streetstyle φωτογράφος που έχει προσδιορίσει αυτή τη γενιά, ταξιδεύει τη Lee πίσω στο χρόνο και στη Νέα Υόρκη.

Jamel Shabazz

Χρησιμοποιεί τους ίδιους δρόμους και γειτονιές που βλέπουμε και στο άλμπουμ του, Back in the Days. Εκτός από τα μοντέλα, στην καμπάνια λαμβάνουν μέρος φίλοι του Jamel Shabazz, street-casting Νεοϋορκέζοι, με αισθητική φανερά επηρεασμένη από τη χιπ χοπ κουλτούρα. Μεταξύ αυτών συναντάμε τους Kool-Out-K (@koolout_k) και DJ Lee Rock (@leerock_starski), των οποίων η πραγματική αγάπη για τα '80s, τους καθιστά local heroes και πηγή διεθνούς, sartorial έμπνευσης. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της Lee Jeans και του Jamel Shabazz είναι η κυκλοφορία του Back to Today, σε ένα limited-edition άλμπουμ με τον ίδιο τίτλο.

Γιορτάζοντας την επαναφορά του 80s hip-hop style, αυτό το αφιέρωμα στο βιβλίο Back in the Days, θα περιέχει τις καλύτερες φωτογραφίες από την καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 της Lee.

LEE JEANS

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.

Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram

10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.

Γραφει Νικη Κοντομηνα