Ο γύρος του κόσμου με τη νέα συλλογή της Napapijri για την SS19

Από το Μαρόκο μέχρι το Μαϊάμι των 80s.

Η Napapijri παρουσιάζει με την "Future Positive” καμπάνια της για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019. Διαδραματίζεται στις αχανείς αστικές περιοχές του Λος Άντζελες και πρωταγωνιστές της είναι ένα διαφορετικό cast μοντέλων. Η ιστορία αναμειγνύει την περιπέτεια, τη φιλία και τον ρομαντισμό, με κάθε μοντέλο να μυεί και από ένα νέο μέλος στο Napapijri Tribe. Στην καμπάνια αποτυπώνεται ένα μέλλον χωρίς όρια, όπου διαφορετικές πηγές έμπνευσης συνδυάζονται δημιουργώντας ένα κολάζ από αισθητικές επιρροές και τεκταινόμενα: από τα Μαροκινά χαλιά στις εργατικές στολές, μέχρι το Μαϊάμι των 80s.

Η οπτική της καμπάνιας

Η βασική ιδέα είναι ένα παιχνίδισμα στις πολυδιάστατες πραγματικότητες που βιώνουν οι νέες γενιές στη σύγχρονη ζωή. Όσο το Napapijri Tribe ενώνεται και οι στόχοι γίνονται ένα, ευκαιρίες για αυτοβελτίωση, αφύπνιση, και πνευματική ανάπτυξη εμφανίζονται χωρίς όρια. Η "Future Positive” οπτική εκδηλώνεται με μία ισχυρή αναφορά στην ενότητα και την ελευθερία έκφρασης. Στο βάθος, η πόλη εκτείνεται σε ένα απέραντο πλέγμα από τον ωκεανό ως τα βουνά, εκφράζοντας έτσι τη μετάβαση από την ύπαιθρο στο αστικό τοπίο. Προσφέροντας στο Napapijri Tribe ό,τι χρειάζεται, η πόλη δεν επιβάλλει τα όριά της. Αντίθετα, γίνεται ένα με τον αχανή ορίζοντα.

Ο γύρος του κόσμου με τη νέα συλλογή της Napapijri για την SS19
ΝΑΠΑΠΙΡΙ

Ο σκηνοθέτης Ced Pakusevskij δημιούργησε μία τρίλεπτη ταινία, η οποία αποτελεί κεντρικό πυλώνα της καμπάνιας. Η συνοδευτική στατική καμπάνια από το Golab Agency, την οποία τράβηξε ο Alessandro Zuek Simonetti, αποτελείται από 14 φωτογραφίες. Και οι δύο παραγωγές παρουσιάζουν κομμάτια - κλειδιά από τις συλλογές Tribe, Wonder και Icons της σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019.

ΝΑΠΑΠΙΡΙ
ΝΑΠΑΠΙΡΙ
ΝΑΠΑΠΙΡΙ

Το στυλ που επιλέχθηκε για να εκφράσει το concept αναφέρεται σε μία ονειρική πραγματικότητα, η οποία επαναλαμβάνεται. Στη στατική καμπάνια, οι εικόνες παρουσιάζονται σαν επαναλαμβανόμενες παγωμένες εκφράσεις σε μοναδικά φωτογραφικά κλικ. Το εφέ αυτό δείχνει διαφορετικά κομμάτια χρόνου, δημιουργώντας ρυθμικές και συναισθηματικά φορτισμένες σκηνές σε πολλαπλά καρέ. Το στήσιμο είναι εμπλουτισμένο με επιπλέον τοπία και το iconic λογότυπο της Napapijri.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.