Ο γύρος του κόσμου με τη νέα συλλογή της Napapijri για την SS19

Από το Μαρόκο μέχρι το Μαϊάμι των 80s.

Η Napapijri παρουσιάζει με την "Future Positive” καμπάνια της για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019. Διαδραματίζεται στις αχανείς αστικές περιοχές του Λος Άντζελες και πρωταγωνιστές της είναι ένα διαφορετικό cast μοντέλων. Η ιστορία αναμειγνύει την περιπέτεια, τη φιλία και τον ρομαντισμό, με κάθε μοντέλο να μυεί και από ένα νέο μέλος στο Napapijri Tribe. Στην καμπάνια αποτυπώνεται ένα μέλλον χωρίς όρια, όπου διαφορετικές πηγές έμπνευσης συνδυάζονται δημιουργώντας ένα κολάζ από αισθητικές επιρροές και τεκταινόμενα: από τα Μαροκινά χαλιά στις εργατικές στολές, μέχρι το Μαϊάμι των 80s.

Η οπτική της καμπάνιας

Η βασική ιδέα είναι ένα παιχνίδισμα στις πολυδιάστατες πραγματικότητες που βιώνουν οι νέες γενιές στη σύγχρονη ζωή. Όσο το Napapijri Tribe ενώνεται και οι στόχοι γίνονται ένα, ευκαιρίες για αυτοβελτίωση, αφύπνιση, και πνευματική ανάπτυξη εμφανίζονται χωρίς όρια. Η "Future Positive” οπτική εκδηλώνεται με μία ισχυρή αναφορά στην ενότητα και την ελευθερία έκφρασης. Στο βάθος, η πόλη εκτείνεται σε ένα απέραντο πλέγμα από τον ωκεανό ως τα βουνά, εκφράζοντας έτσι τη μετάβαση από την ύπαιθρο στο αστικό τοπίο. Προσφέροντας στο Napapijri Tribe ό,τι χρειάζεται, η πόλη δεν επιβάλλει τα όριά της. Αντίθετα, γίνεται ένα με τον αχανή ορίζοντα.

Ο γύρος του κόσμου με τη νέα συλλογή της Napapijri για την SS19
ΝΑΠΑΠΙΡΙ

Ο σκηνοθέτης Ced Pakusevskij δημιούργησε μία τρίλεπτη ταινία, η οποία αποτελεί κεντρικό πυλώνα της καμπάνιας. Η συνοδευτική στατική καμπάνια από το Golab Agency, την οποία τράβηξε ο Alessandro Zuek Simonetti, αποτελείται από 14 φωτογραφίες. Και οι δύο παραγωγές παρουσιάζουν κομμάτια - κλειδιά από τις συλλογές Tribe, Wonder και Icons της σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019.

ΝΑΠΑΠΙΡΙ
ΝΑΠΑΠΙΡΙ
ΝΑΠΑΠΙΡΙ

Το στυλ που επιλέχθηκε για να εκφράσει το concept αναφέρεται σε μία ονειρική πραγματικότητα, η οποία επαναλαμβάνεται. Στη στατική καμπάνια, οι εικόνες παρουσιάζονται σαν επαναλαμβανόμενες παγωμένες εκφράσεις σε μοναδικά φωτογραφικά κλικ. Το εφέ αυτό δείχνει διαφορετικά κομμάτια χρόνου, δημιουργώντας ρυθμικές και συναισθηματικά φορτισμένες σκηνές σε πολλαπλά καρέ. Το στήσιμο είναι εμπλουτισμένο με επιπλέον τοπία και το iconic λογότυπο της Napapijri.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.

Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram

10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.

Γραφει Νικη Κοντομηνα