J.Crew και Nike φέρνουν τα πιο ρετρό sneakers του καλοκαιριού

Το μοντέλο με το πράσινο logo είναι η νέα άφιξη στη συλλογή "Killshot 2".

Από τα πιο θρυλικά μοντέλα της Nike και από τα μεγαλύτερα sold out στην ιστορία της, είναι αναμφίβολα το Killshot. Ένα λευκό δερμάτινο με σουέντ λεπτομέρειες και terrace σόλα ζευγάρι sneakers, που το αμερικάνικο sports brand συνυπογράφει με την J.Crew και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά πριν από σχεδόν 30 χρόνια ως το κατάλληλο υπόδημα για τους παίκτες του τένις. Ξεχωρίζει για τη μίνιμαλ και κομψή αισθητική του, που το καθιστά ευέλικτο σε casual, αλλά και smart casual σύνολα.

Σχεδόν ένα χρόνο μετά το περσινό επαναλανσάρισμά του, το Killshot επέστρεψε φέτος τον Μάρτιο μέσα από τη συλλογή "Nike x J.Crew Killshot 2” και το e-shop της J.Crew, σε δύο χρώματα: με μπλε

J.Crew και Nike φέρνουν τα πιο ρετρό sneakers του καλοκαιριού

και με κόκκινο logo.

ΣΝΙΚΕΡΣ

Τώρα, όμως έχουμε μία ακόμα πιο ρετρό προσθήκη, εκείνη με το πράσινο σήμα της Nike.

ΣΝΙΚΕΡΣ

Το νέο μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο από το Σάββατο, 11 Μαΐου στα καταστήματα, ενώ διαδικτυακά αναμένεται να κυκλοφορήσει την προσεχή Τετάρτη, 15 του μήνα. Κι ενώ τα δύο πρώτα σχέδια κοστίζουν 106,23 ευρώ έκαστος, το τρίτο είναι το πιο προσιτό της σειράς, καθώς η τιμή του ανέρχεται στα 80 ευρώ.

Από: Esquire US

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.

It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay

Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.

Το Salomon ACS Pro κλείνει 20 χρόνια και επιστρέφει-Η νέα limited έκδοση

Η επετειακή ACS Pro 20th Anniversary edition γιορτάζει 20 χρόνια ριζοσπαστικού design και πρωτοποριακού style.