Τα νέα, μαύρα Yeezy της adidas και του Kanye West

Το μοντέλο Yeezy Boost 350 V2 'Black' μόλις κυκλοφόρησε και μόλις ξεπούλησε.

Μετά το τέλος της συνεργασίας του με την Nike το 2013, ο Kanye West ένωσε τις δυνάμεις του με την adidas λανσάροντας δύο χρόνια μετά, τον Φεβρουάριο του 2015, το πρώτο μοντέλο της διάσημης πλέον συλλογής τους, adidas + kanye west, το adidas Yeezy Boost 750. Έκτοτε, κάθε χρόνο, ο 42χρονος ράπερ -σύζυγος της Kim Kardashian, σχεδιάζει και κυκλοφορεί στην αγορά νέα ζευγάρια, που γίνονται ανάρπαστα εν ριπή οφθαλμού.

Η νέα προσθήκη της σειράς είναι το Yeezy Boost 350 V2 'Black', η ανανεωμένη ουσιαστικά εκδοχή του 'Pirate Black', που κυκλοφόρησε πριν από μία τετραετία. Πρόκειται για ένα total black trainer με λευκά – γκρι κορδόνια και μία κόκκινη πινελιά στον αστράγαλο.

Τα νέα, μαύρα Yeezy της adidas και του Kanye West

Τα Yeezy Boost 350 V2 'Black' έκαναν το ντεμπούτο τους παγκοσμίως την Παρασκευή, 7 Ιουνίου, και ξεπούλησαν σε αρκετές χώρες, με τους φανατικούς της adidas + kanye west collection να σχηματίζουν ουρές έξω από τα καταστήματα.

Η τιμή τους ανέρχεται στα 350 δολάρια.

Από: Esquire ES

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.