Calceis Pennatis: Ανανεώνοντας το αντρικό στυλ με τον πιο premium τρόπο

H multi-brand boutique της Ρόδου, που διαθέτει και το δικό της e-shop, επανακαθορίζει το retail experience.

Γράφει: Esquire Editors 21 Ιουνίου 2019

Το 2000, ο Βασίλης Ζιώγος και η Ρούλα Μπεκάκου άνοιξαν στη Ρόδο την multi-brand boutique, Calceis Pennatis, ένα κατάστημα που διαθέτει συλλογές από luxury fashion brands και ακολουθεί πιστά τις τάσεις της μόδας, ενώ διαθέτει εξειδικευμένη ομάδα για την εξυπηρέτηση των πελατών στα social media, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή απευθείας με τους fashion advisors της εταιρείας. Με λίγα λόγια, το Calceis Pennatis φροντίζει να είναι πάντα "εντός θέματος", να είναι αυτό που καθοδηγεί αντί απλά ν’ ακολουθεί. 

Μπαίνοντας στο κατάστημα του Calceis Pennatis στη Ρόδο, αντιλαμβάνεται κάποιος αμέσως ότι δεν έχει να κάνει με ένα απλό κατάστημα ένδυσης και υπόδησης. Απεναντίας, αυτό που αισθάνεται ο επισκέπτης είναι ότι μπήκε στον παράδεισο του retail - την ίδια αίσθηση αποπνέει και το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας. Να τονίσουμε εδώ ότι το Calceis Pennatis δεν απευθύνεται αποκλειστικά σε άντρες, αλλά αποτελεί ένα premium non-binary concept store όπου ο καθένας μπορεί να βρει αυτό που αποζητά στο προσωπικό του στυλ. Η εταιρεία φέρνει μια νέα εποχή στο retail, προσφέροντας εξατομικευμένη premium εξυπηρέτηση στα διαφορετικά κοινά της και έναν δυσεύρετο συνδυασμό από high και low-end προϊόντα, με έναν κοινό παρονομαστή: τη νεανική κουλτούρα. Το Calceis Pennatis "γεφυρώνει" το χάσμα μεταξύ των νεότερων και των παλαιότερων γενεών, προσφέροντάς τους απλόχερα ένα σημείο επαφής και καλλιεργώντας κουλτούρα αλληλοκατανόησης και συνεννόησης μεταξύ τους.

Calceis Pennatis: Ανανεώνοντας το αντρικό στυλ με τον πιο premium τρόπο

Πολλά fashion boutiques από τη Νέα Υόρκη μέχρι το Τόκιο και από το Λονδίνο μέχρι την Ελλάδα, που αναμένεται να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη luxury αγορά της νέας εποχής, χτίζουν στιβαρούς δεσμούς με τους Millennials και τους Gentlemen-Z. Ορισμένα εξ’ αυτών έχουν αφομοιώσει τη νεανική κουλτούρα στα προϊόντα τους, ενώ άλλα έχουν "κατακτήσει" τον κόσμο των ηλεκτρονικών αγορών και του marketing. Το Calceis Pennatis έχει καταφέρει και τα δυο, προσφέροντας με συνέπεια στο κοινό του μία προσεκτικά επιμελημένη ροή, η οποία ξεχειλίζει από φρέσκες ιδέες και προϊόντα.

Στη Ρόδο λοιπόν βρίσκεται το κατάστημα, όπου η ιδιαιτερότητα συναντά το cool και το retail experience αποκτά καινούριο νόημα. Αυτό γίνεται μέσα από μια σειρά διάσημων και διεθνώς αναγνωρισμένων brands, τα οποία είναι διαθέσιμα είτε στο φυσικό, είτε στο διαδικτυακό κατάστημα: HELMUT LANG, HELIOT EMIL, KENZO, ADIDAS by RAF SIMONS, Y-3, ADIDAS x ALEXANDER WANG και YEEZY, μεταξύ άλλων. 

Calceis Pennatis

 


Αν είσαι από τη Ρόδο ή βρεθείς στο Νησί των Ιπποτών μην χάσεις την ευκαιρία να γνωρίσεις από κοντά το Calceis Pennatis. Διαφορετικά, μπορείς να επισκεφτείς το διαδικτυακό του κατάστημα.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.