Calceis Pennatis: Ανανεώνοντας το αντρικό στυλ με τον πιο premium τρόπο

H multi-brand boutique της Ρόδου, που διαθέτει και το δικό της e-shop, επανακαθορίζει το retail experience.

Γράφει: Esquire Editors 21 Ιουνίου 2019

Το 2000, ο Βασίλης Ζιώγος και η Ρούλα Μπεκάκου άνοιξαν στη Ρόδο την multi-brand boutique, Calceis Pennatis, ένα κατάστημα που διαθέτει συλλογές από luxury fashion brands και ακολουθεί πιστά τις τάσεις της μόδας, ενώ διαθέτει εξειδικευμένη ομάδα για την εξυπηρέτηση των πελατών στα social media, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή απευθείας με τους fashion advisors της εταιρείας. Με λίγα λόγια, το Calceis Pennatis φροντίζει να είναι πάντα "εντός θέματος", να είναι αυτό που καθοδηγεί αντί απλά ν’ ακολουθεί. 

Μπαίνοντας στο κατάστημα του Calceis Pennatis στη Ρόδο, αντιλαμβάνεται κάποιος αμέσως ότι δεν έχει να κάνει με ένα απλό κατάστημα ένδυσης και υπόδησης. Απεναντίας, αυτό που αισθάνεται ο επισκέπτης είναι ότι μπήκε στον παράδεισο του retail - την ίδια αίσθηση αποπνέει και το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας. Να τονίσουμε εδώ ότι το Calceis Pennatis δεν απευθύνεται αποκλειστικά σε άντρες, αλλά αποτελεί ένα premium non-binary concept store όπου ο καθένας μπορεί να βρει αυτό που αποζητά στο προσωπικό του στυλ. Η εταιρεία φέρνει μια νέα εποχή στο retail, προσφέροντας εξατομικευμένη premium εξυπηρέτηση στα διαφορετικά κοινά της και έναν δυσεύρετο συνδυασμό από high και low-end προϊόντα, με έναν κοινό παρονομαστή: τη νεανική κουλτούρα. Το Calceis Pennatis "γεφυρώνει" το χάσμα μεταξύ των νεότερων και των παλαιότερων γενεών, προσφέροντάς τους απλόχερα ένα σημείο επαφής και καλλιεργώντας κουλτούρα αλληλοκατανόησης και συνεννόησης μεταξύ τους.

Calceis Pennatis: Ανανεώνοντας το αντρικό στυλ με τον πιο premium τρόπο

Πολλά fashion boutiques από τη Νέα Υόρκη μέχρι το Τόκιο και από το Λονδίνο μέχρι την Ελλάδα, που αναμένεται να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη luxury αγορά της νέας εποχής, χτίζουν στιβαρούς δεσμούς με τους Millennials και τους Gentlemen-Z. Ορισμένα εξ’ αυτών έχουν αφομοιώσει τη νεανική κουλτούρα στα προϊόντα τους, ενώ άλλα έχουν "κατακτήσει" τον κόσμο των ηλεκτρονικών αγορών και του marketing. Το Calceis Pennatis έχει καταφέρει και τα δυο, προσφέροντας με συνέπεια στο κοινό του μία προσεκτικά επιμελημένη ροή, η οποία ξεχειλίζει από φρέσκες ιδέες και προϊόντα.

Στη Ρόδο λοιπόν βρίσκεται το κατάστημα, όπου η ιδιαιτερότητα συναντά το cool και το retail experience αποκτά καινούριο νόημα. Αυτό γίνεται μέσα από μια σειρά διάσημων και διεθνώς αναγνωρισμένων brands, τα οποία είναι διαθέσιμα είτε στο φυσικό, είτε στο διαδικτυακό κατάστημα: HELMUT LANG, HELIOT EMIL, KENZO, ADIDAS by RAF SIMONS, Y-3, ADIDAS x ALEXANDER WANG και YEEZY, μεταξύ άλλων. 

Calceis Pennatis

 


Αν είσαι από τη Ρόδο ή βρεθείς στο Νησί των Ιπποτών μην χάσεις την ευκαιρία να γνωρίσεις από κοντά το Calceis Pennatis. Διαφορετικά, μπορείς να επισκεφτείς το διαδικτυακό του κατάστημα.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.