Ρετρό gaming νοσταλγία με τα νέα Nike Air Max 97
Η Nike αναβιώνει το εμβληματικό μοντέλο της και αντλεί έμπνευση από τους χρωματισμούς του Nintendo 64.
Αφού λάνσαρε πρόσφατα μία συλλεκτική συλλογή ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, εμπνευσμένη χρωματικά και στιλιστικά από τα 80s, με αφορμή την 3η σεζόν του Stranger Things του Netflix, η Nike συνεχίζει το νοσταλγικό της ταξίδι σε περασμένες δεκαετίες. Αυτή τη φορά, μας γυρίζει πίσω στα 90s με τα νέα Air Max 97. Το διάσημο sports brand ετοιμάζεται να επαναλανσάρει το εμβληματικό μοντέλο του, αντλώντας έμπνευση από το Nintendo 64. Συγκεκριμένα από το λογότυπο και το χειριστήριο της θρυλικής κονσόλας, που κυκλοφόρησε η εταιρεία το 1996 στην Ιαπωνία και ένα χρόνο μετά στην Ευρώπη.

Να σημειωθεί εδώ ότι δεν πρόκειται για επίσημη συνεργασία της Nike με την ιαπωνική εταιρεία.
Το κύριο χρώμα των ολοκαίνουργιων Air Max 97 είναι το γκρι με πινελιές από πράσινο, μπλε, κόκκινο και κίτρινο. Οι ενδείξεις Power και Reset των πλήκτρων του χειριστηρίου βρίσκονται στις δύο "γλώσσες", ενώ το λογότυπο Air Max βρίσκεται στο πίσω μέρος και θυμίζει το λογότυπο της Nintendo και το λογότυπο της Nike στον πάτο του ζευγαριού σε ένα πλαίσιο που θυμίζει το λογότυπο του ESRB.
Τα νέα Air Max 97 θα είναι διαθέσιμα προς πώληση online στα τέλη Αυγούστου.
Από: Esquire UK
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.
Το Salomon ACS Pro κλείνει 20 χρόνια και επιστρέφει-Η νέα limited έκδοση
Η επετειακή ACS Pro 20th Anniversary edition γιορτάζει 20 χρόνια ριζοσπαστικού design και πρωτοποριακού style.