Ρετρό gaming νοσταλγία με τα νέα Nike Air Max 97

Η Nike αναβιώνει το εμβληματικό μοντέλο της και αντλεί έμπνευση από τους χρωματισμούς του Nintendo 64.

Αφού λάνσαρε πρόσφατα μία συλλεκτική συλλογή ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, εμπνευσμένη χρωματικά και στιλιστικά από τα 80s, με αφορμή την 3η σεζόν του Stranger Things του Netflix, η Nike συνεχίζει το νοσταλγικό της ταξίδι σε περασμένες δεκαετίες. Αυτή τη φορά, μας γυρίζει πίσω στα 90s με τα νέα Air Max 97. Το διάσημο sports brand ετοιμάζεται να επαναλανσάρει το εμβληματικό μοντέλο του, αντλώντας έμπνευση από το Nintendo 64. Συγκεκριμένα από το λογότυπο και το χειριστήριο της θρυλικής κονσόλας, που κυκλοφόρησε η εταιρεία το 1996 στην Ιαπωνία και ένα χρόνο μετά στην Ευρώπη.

Ρετρό gaming νοσταλγία με τα νέα Nike Air Max 97

Να σημειωθεί εδώ ότι δεν πρόκειται για επίσημη συνεργασία της Nike με την ιαπωνική εταιρεία.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sneaker Bar Detroit (@sneakerbardetroit) on

Το κύριο χρώμα των ολοκαίνουργιων Air Max 97 είναι το γκρι με πινελιές από πράσινο, μπλε, κόκκινο και κίτρινο. Οι ενδείξεις Power και Reset των πλήκτρων του χειριστηρίου βρίσκονται στις δύο "γλώσσες", ενώ το λογότυπο Air Max βρίσκεται στο πίσω μέρος και θυμίζει το λογότυπο της Nintendo και το λογότυπο της Nike στον πάτο του ζευγαριού σε ένα πλαίσιο που θυμίζει το λογότυπο του ESRB.

Τα νέα Air Max 97 θα είναι διαθέσιμα προς πώληση online στα τέλη Αυγούστου.

Από: Esquire UK 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.