Είσαι έτοιμος να γίνεις "μέλος της συμμορίας" του La Casa de Papel;

Μια exclusive Diesel capsule συλλογή κι ένα μοναδικό δώρο σε περιμένουν.

Γράφει: Esquire Editors 12 Ιουλίου 2019

Η Diesel ανακοινώνει τη νέα συνεργασία της με το Νetflix και την τρίτη σεζόν της σειράς La Casa de Papel, γνωστή και ως Η Τέλεια Ληστεία. Με μία -πάντα- αντισυμβατική συμπεριφορά, η Diesel και το La Casa de Papel, αποκαλύπτουν μία πολυεπίπεδη, προκλητική κι επαναστατική συνεργασία. Η σχεδιαστική ομάδα της Diesel έχει δημιουργήσει τα εμβληματικά jumpsuits που θα φορεθούν στη νέα σεζόν. Αυτά τα jumpsuits, που αποτελούν τη βασική στολή των χαρακτήρων της "συμμορίας" στη νέα σεζόν, έχουν καταφέρει να γίνουν ήδη  σύμβολα της ποπ κουλτούρας. 

Είσαι έτοιμος να γίνεις "μέλος της συμμορίας" του La Casa de Papel;

Στον επανασχεδιασμό των κοστουμιών, η Diesel αναμειγνύει τη σχεδιαστική κληρονομιά της με την αισθητική του La Casa de Papel. Το κόκκινο χρώμα που έντονα χρησιμοποιείται ενώνει τη Diesel με το Netflix και το La Casa de Papel, καθώς αποτελεί τη χαρακτηριστική απόχρωση του branding και της ταυτότητας και των τριών.

Από τις 19 Ιουλίου, την ημέρα που θα κυκλοφορήσει  το τρίτο μέρος, οι φανς, καταναλωτές και θεατές θα  μπορούν  να κερδίσουν ένα μεγάλο αναμνηστικό δώρο. Η Diesel θα δώσει την ευκαιρία σε όλους να γίνουν "μέλη της συμμορίας". Ένας περιορισμένος αριθμός jumpsuits που θα φορεθούν στην πραγματικότητα στη σειρά  από το cast, είναι έτοιμα για σένα! Μπες στο www.diesel.com/jointheband ακολούθησε τις οδηγίες, βγες offline έτσι ώστε να παραμείνεις "αόρατος" και εμείς θα σου δείξουμε τα επόμενα βήματα.

Όσοι όμως δεν μπορούν να συμμετάσχουν σε αυτή τη δράση μια άλλη έκπληξη τους περιμένει. Η Diesel δημιούργησε μία εναλλακτική στολή: Mία limited edition capsule κολεξιόν για να γιορτάσει την "αδυναμία" της Diesel για τη σειρά και τους ήρωες της!

DIESEL x LA CASA DE PAPEL

Ένα τζάκετ διπλής όψης το οποίο αποτελεί κομμάτι της κολεξιόν της Diesel από τότε που ιδρύθηκε, συμπληρώνεται με λεπτομέρειες από το αρχείο της εταιρείας μαζί με prints από τη σειρά. Όλη η συλλογή, χαρακτηρίζεται από δυναμικά graphics με το όνομα του κάθε χαρακτήρα του σίριαλ και τη "μάσκα" με κυρία χρωματική παλέτα το μαύρο, λευκό και κόκκινο. Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα στο Diesel store Golden Hall και Diesel store Θεσσαλονίκης καθώς σε επιλεγμένα καταστήματα multi brand και στο diesel.com από τις 19 Ιουλίου. Τα μέλη του Diesel loyalty program D:Code θα έχουν πρόσβαση στην αγορά των προϊόντων νωρίτερα.

DIESEL x LA CASA DE PAPEL

Έτοιμοι να γίνετε μέλη της συμμορίας; Δείτε τα νέα επεισόδια στο Netflix από τις 19 Ιουλίου.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.