
Το μονόγραμμα που θα δώσει νέα πνοή στον οίκο Burberry
Το χαρακτηριστικό καρό σχέδιο πνέει τα λοίσθια. Το Thomas Burberry monogram είναι το καινούργιο σήμα κατατεθέν του βρετανικού οίκου.

Εκατόν εξήντα τρία χρόνια ζωής μετρά ο Burberry, ένας από τους πιο θρυλικούς οίκους μόδας παγκοσμίως και ο ίσως πιο φημισμένος στη Βρετανία με το χαρακτηριστικό καρό σχέδιο, ένα από τα αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα που έχει αντιγραφεί ευρέως. Γνωστό και ως Haymarket check, το συγκεκριμένο print φορέθηκε κατά κόρον στα 00s και ταυτίστηκε στη γενέτειρά του με το στυλ της chav subculture, των νεαρών Βρετανών που προέρχονται από χαμηλά κοινωνικά στρώματα, είναι αντικοινωνικοί, αυθάδεις, αλλά ντύνονται με επώνυμα ρούχα ή απομιμήσεις αυτών.

Όπως συμβαίνει με καθετί που γίνεται μόδα, έρχεται η στιγμή που το κοινό κουράζεται, βαριέται και το πετά στον κάδο των αχρήστων. Προκειμένου λοιπόν πρώτον, να απομακρυνθεί από την εικόνα των chavs και δεύτερον, να χαρίσει νέα πνοή στις δημιουργίες του, ο Burberry αποφάσισε τον Μάρτιο του 2018 να προσλάβει στη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή τον Riccardo Tisci, ώστε να φέρει ένα sporty και streetwear αέρα στις συλλογές του. Αυτό ακριβώς που είχε επιχειρήσει και πετύχει λίγα χρόνια πριν για λογαριασμό του Givenchy.
Πέντε μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, ο Ιταλός σχεδιαστής ανακοίνωσε τον Ιούλιο του 2018 το νέο μονόγραμμα του βρετανικού οίκου: το Thomas Burberry monogram, εμπνευσμένο από σχέδια του ιδρυτή του, Thomas Burberry και σχεδιασμένο από τον διάσημο Βρετανό art director και graphic designer Peter Saville.
Τον άνθρωπο που βρίσκεται πίσω από το καινούργιο logo του Calvin Klein και τα γραφιστικά των δίσκων των Joy Division και New Order. Πρόκειται για ένα σχέδιο που θυμίζει αλυσίδα με το αρχικό γράμμα του οίκου, το B να πρωταγωνιστεί.

Σχεδόν ένα χρόνο μετά την ανακοίνωση, ο Tisci λάνσαρε τον περασμένο Μάιο τη συλλεκτική συλλογή Monogram για άντρες και γυναίκες, κάνοντας διαθέσιμο για πρώτη φορά στην αγορά το νέο μονόγραμμα. Το αποτέλεσμα;
Όπως εκτιμάται, ο Burberry είδε μία αύξηση της τάξεως του 4% στις πωλήσεις του το τελευταίο τρίμηνο (Μάιος - Ιούλιος), γεγονός που φέρνει λίγο πιο κοντά τον καλλιτεχνικό διευθυντή του στο στόχο του: Την επαναφορά του οίκου στο προσκήνιο και στην προτίμηση του κόσμου. Θα τα καταφέρει; Το πρώτο βήμα πάντως έγινε και στέφθηκε με επιτυχία.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει
Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!
THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά
Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.
Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας
Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.
Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας
Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.
Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας
Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.
Γραφει Ραφαελλα ΡαλληΣτη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν
Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.