Το παρόν και το μέλλον της Birkenstock δεν είναι μόνο τα διάσημα σανδάλια της

Τα τελευταία χρόνια, η γερμανική εταιρεία υπόδησης έχει κάνει το μεγάλο άλμα και άνοιγμα σε τομείς που κανείς δεν περίμενε ότι θα δραστηριοποιηθεί.

Μπορεί η αισθητική τους να διχάζει το αγοραστικό κοινό, ωστόσο σε ένα πράγμα σίγουρα όλοι συμφωνούν: Δεν υπάρχουν πιο άνετα σανδάλια από εκείνα της Birkenstock. Ιδίως το διάσημο Arizona μοντέλο της με τις διπλές αγκράφες, είτε στη δερμάτινη, είτε στην πλαστική εκδοχή του, προσφέρει το πιο χαλαρό και ξεκούραστο περπάτημα τις ζεστές ημέρες του χρόνου, προστατεύοντας με τον σχεδιασμό του τα πέλματα και γενικότερα τα πόδια και τις αρθρώσεις από τυχόν τραυματισμούς.

Πρόκειται μάλιστα για ένα μοντέλο που έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον μεγάλων οίκων μόδας και σχεδιαστών, για τη δημιουργία συλλεκτικών ζευγαριών: Από τον Rick Owens και τον Valentino, μέχρι το Random Identities, το brand που ίδρυσε ο σχεδιαστής Stefano Pilati, πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής του Yves Saint Laurent και του Ermenegildo Zegna.

Το παρόν και το μέλλον της Birkenstock δεν είναι μόνο τα διάσημα σανδάλια της

Δημιουργία του Valentino σε συνεργασία με την Birkenstock.

Η παραγωγή των σανδαλιών

Από το 1774, όταν ιδρύθηκε από τον υποδηματοποιό Johann Adam Birkenstock μέχρι σήμερα, το γερμανικό brand με έδρα το Νόυσταντ αν ντερ Βαϊνστράσσε σχεδιάζει και παράγει σανδάλια, που παντρεύουν άψογα την τεχνολογία με την παράδοση και τις σύγχρονες τάσεις. Οι αριθμοί είναι αστρονομικοί: Από τον Σεπτέμβριο του 2018 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2019 εκτιμάται ότι θα έχει κατασκευάσει συνολικά 27 εκατομμύρια ζευγάρια σανδαλιών και λοιπών υποδημάτων. Προκειμένου να παραχθεί ένα μοντέλο περνά από 17 διαφορετικά στάδια και από 100 διαφορετικά χέρια ειδικών και εργατών προκειμένου να ελεγχθεί η ποιότητα και ο σχεδιασμός του.

Η σόλα σήμα κατατεθέν του brand

Birkenstock

Η άνεση που προσφέρουν τα δημοφιλή σανδάλια της εταιρείας οφείλεται κατά κύριο λόγο στη σόλα τους και στο υλικό κατασκευής αυτής. Βασικό της συστατικό, είναι ο φελλός, που με την κατάλληλη επεξεργασία μετατρέπεται σε μία σόλα που αγκαλιάζει, προστατεύει και περιποιείται το πέλμα. 

 

Από τα σανδάλια στην κοσμετολογία

Birkenstock

Εκμεταλλευόμενη τις ευεργετικές ιδιότητες του φελλού, που χάρη στο κύριο συστατικό του την σουβερίνη χαρίζει άνεση και ελαστικότητα στο περπάτημα, η Birkenstock αποφάσισε πριν από σχεδόν δύο χρόνια να κάνει το μεγάλο βήμα και να περάσει από την υπόδηση στην κοσμετολογία, δοκιμάζοντας τις δυνάμεις της στην περιποίηση προσώπου και σώματος. Λάνσαρε λοιπόν τη σειρά Natural Skin Care, που αποτελείται από 28 προϊόντα για κάθε τύπο δέρματος και απευθύνεται σε γυναίκες και άντρες.

Και από την κοσμετολογία στα κλινοσκεπάσματα και όχι μόνο

Birkenstock

Λίγους μήνες μετά το λανσάρισμα της σειράς περιποίησης, η Birkenstock ανακάλυψε μία νέα εφαρμογή του φελλού, αυτή τη φορά στην κατασκευή κλινοσκεπασμάτων, ακόμα και κρεβατιών, στρωμάτων και μαξιλαριών, δημιουργώντας ένα "σύστημα" ύπνου που υπόσχεται την ίδια άνεση με εκείνη της σόλας των σανδαλιών. 

Οι έξυπνες ιδέες μετουσιώνονται σε έξυπνες πράξεις, αρκεί να έχεις στα χέρια σου μία αρχική πρώτη ύλη που να σε κάνει μοναδικό. 

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται

Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.

It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay

Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.