
Το παρόν και το μέλλον της Birkenstock δεν είναι μόνο τα διάσημα σανδάλια της
Τα τελευταία χρόνια, η γερμανική εταιρεία υπόδησης έχει κάνει το μεγάλο άλμα και άνοιγμα σε τομείς που κανείς δεν περίμενε ότι θα δραστηριοποιηθεί.

Μπορεί η αισθητική τους να διχάζει το αγοραστικό κοινό, ωστόσο σε ένα πράγμα σίγουρα όλοι συμφωνούν: Δεν υπάρχουν πιο άνετα σανδάλια από εκείνα της Birkenstock. Ιδίως το διάσημο Arizona μοντέλο της με τις διπλές αγκράφες, είτε στη δερμάτινη, είτε στην πλαστική εκδοχή του, προσφέρει το πιο χαλαρό και ξεκούραστο περπάτημα τις ζεστές ημέρες του χρόνου, προστατεύοντας με τον σχεδιασμό του τα πέλματα και γενικότερα τα πόδια και τις αρθρώσεις από τυχόν τραυματισμούς.
Πρόκειται μάλιστα για ένα μοντέλο που έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον μεγάλων οίκων μόδας και σχεδιαστών, για τη δημιουργία συλλεκτικών ζευγαριών: Από τον Rick Owens και τον Valentino, μέχρι το Random Identities, το brand που ίδρυσε ο σχεδιαστής Stefano Pilati, πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής του Yves Saint Laurent και του Ermenegildo Zegna.
Δημιουργία του Valentino σε συνεργασία με την Birkenstock.
Η παραγωγή των σανδαλιών
Από το 1774, όταν ιδρύθηκε από τον υποδηματοποιό Johann Adam Birkenstock μέχρι σήμερα, το γερμανικό brand με έδρα το Νόυσταντ αν ντερ Βαϊνστράσσε σχεδιάζει και παράγει σανδάλια, που παντρεύουν άψογα την τεχνολογία με την παράδοση και τις σύγχρονες τάσεις. Οι αριθμοί είναι αστρονομικοί: Από τον Σεπτέμβριο του 2018 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2019 εκτιμάται ότι θα έχει κατασκευάσει συνολικά 27 εκατομμύρια ζευγάρια σανδαλιών και λοιπών υποδημάτων. Προκειμένου να παραχθεί ένα μοντέλο περνά από 17 διαφορετικά στάδια και από 100 διαφορετικά χέρια ειδικών και εργατών προκειμένου να ελεγχθεί η ποιότητα και ο σχεδιασμός του.
Η σόλα σήμα κατατεθέν του brand
Η άνεση που προσφέρουν τα δημοφιλή σανδάλια της εταιρείας οφείλεται κατά κύριο λόγο στη σόλα τους και στο υλικό κατασκευής αυτής. Βασικό της συστατικό, είναι ο φελλός, που με την κατάλληλη επεξεργασία μετατρέπεται σε μία σόλα που αγκαλιάζει, προστατεύει και περιποιείται το πέλμα.
Από τα σανδάλια στην κοσμετολογία
Εκμεταλλευόμενη τις ευεργετικές ιδιότητες του φελλού, που χάρη στο κύριο συστατικό του την σουβερίνη χαρίζει άνεση και ελαστικότητα στο περπάτημα, η Birkenstock αποφάσισε πριν από σχεδόν δύο χρόνια να κάνει το μεγάλο βήμα και να περάσει από την υπόδηση στην κοσμετολογία, δοκιμάζοντας τις δυνάμεις της στην περιποίηση προσώπου και σώματος. Λάνσαρε λοιπόν τη σειρά Natural Skin Care, που αποτελείται από 28 προϊόντα για κάθε τύπο δέρματος και απευθύνεται σε γυναίκες και άντρες.
Και από την κοσμετολογία στα κλινοσκεπάσματα και όχι μόνο

Λίγους μήνες μετά το λανσάρισμα της σειράς περιποίησης, η Birkenstock ανακάλυψε μία νέα εφαρμογή του φελλού, αυτή τη φορά στην κατασκευή κλινοσκεπασμάτων, ακόμα και κρεβατιών, στρωμάτων και μαξιλαριών, δημιουργώντας ένα "σύστημα" ύπνου που υπόσχεται την ίδια άνεση με εκείνη της σόλας των σανδαλιών.
Οι έξυπνες ιδέες μετουσιώνονται σε έξυπνες πράξεις, αρκεί να έχεις στα χέρια σου μία αρχική πρώτη ύλη που να σε κάνει μοναδικό.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.