
Η δυναμική επιστροφή της Ellesse
Το αθλητικό brand που έχει ντύσει από σκιέρ μέχρι τενίστες και μποξέρ επανακάμπτει στο προσκήνιο της μόδας με ρούχα που νοσταλγούν τα 90s.

Από πού αντλούν έμπνευση οι "γίγαντες" του sportswear; Ποια δεκαετία είναι εκείνη που προσέφερε τα μέγιστα όσον αφορά την καινοτομία στο αθλητικό ντύσιμο; Ποια ήταν τα sport brands που εμπιστεύθηκαν κάποιοι από τους μεγαλύτερους αθλητές στην ιστορία; Για να απαντηθούν τα τρία παραπάνω ερωτήματα, ένα όνομα πρέπει να κρατήσεις: Ellesse.
Η ιταλική εταιρεία αθλητικής ένδυσης ιδρύθηκε στην Περούτζια το 1959 από τον επιχειρηματία Leonardo Servadio.

© Getty Images
Επί μία δεκαετία αφιέρωσε την παραγωγή της στον κόσμο του σκι και κατόρθωσε να πρωτοπορήσει, δημιουργώντας μοναδικά κομμάτια από technical υφάσματα, όπως το φουσκωτό μπουφάν (padded jacket) και το χαρακτηριστικό παντελόνι του σκι με τα "μαξιλαράκια" στα γόνατα για προστασία, που εντάχθηκαν στη γκαρνταρόμπα επαγγελματιών, αλλά και ερασιτεχνών του αθλήματος. Το συγκεκριμένο παντελόνι μάλιστα, συμπεριλήφθηκε σε έκθεση, αφιερωμένη στην ιταλική μόδα, στο Πομπιντού στο Παρίσι.
Λάτρης της Ellesse υπήρξαν στα 80s και 90s δύο σπουδαίοι σκιέρ: ο Marc Girardelli και ο Ολυμπιονίκης Jean-Luc Crétier.

Ο Marc Girardelli (© Getty Images).
Το πέρασμα της εταιρείας από το σκι στο τένις πραγματοποιήθηκε το 1977, χάρη στην επιμονή του καινούργιου τότε μάνατζερ του νεοσύστατου WITA (Women's International Tennis Association), Dino Papale να χορηγήσει ο καλός του φίλος, Servadio την πολλά υποσχόμενη αθλήτρια Chris Evert -η πρώην νούμερο 1 στην παγκόσμια κατάταξη και κάτοχος 18 Grand Slams. Ο δεύτερος αποδέχθηκε τελικά την πρόταση του πρώτου και η συνεργασία του με την Evert έμελλε να αποτελέσει σταθμό για την πορεία της Ellesse στον χώρο του τένις. Ακολούθησαν ονόματα όπως οι Guillermo Vilas, Boris Becker, Tommy Haas και η Anna Kurnikova.

Ο Boris Becker στο Wimbledon το 1985 (© Getty Images).
Το χρώμα, η πρακτικότητα, τα φίνα υφάσματα, οι κλασικές και κομψές γραμμές χαρακτήριζαν όλες τις συλλογές τένις του brand, που σύμφωνα με τον ιδρυτή του ήταν αφιερωμένες στις τρεις ιδιοφυείς προσωπικότητες της ιταλικής αναγέννησης: Donatello, Leonardo και Raphael.

Αξιοποιώντας την επιτυχία της Ellesse, όχι μόνο στους επαγγελματίες αθλητές, αλλά και στους λάτρεις και μη των αθλημάτων και στη μεσαία τάξη εν γένει, ο Servadio αποφάσισε να συνεργαστεί με τον Γάλλο μόδιστρο Jean-Charles de Castelbajac. Κίνηση - ματ, που ενέταξε ουσιαστικά το brand στην streetwear κουλτούρα, κυρίως της Βρετανίας και το ενίσχυσε με συνεργασίες στο ποδόσφαιρο, την Formula 1 ακόμα και την πυγμαχία, ντύνοντας τον Muhammad Ali.

Σήμερα, με την επάνοδο του 90s sportswear στη μόδα, η Ellesse -ανήκει πλέον στην αγγλική εταιρεία Pentland Group-, ζει μία δεύτερη νιότη και βλέπει το εμβληματικό logo της να φοριέται όλο και περισσότερο από τις νεότερες γενιές, που μέχρι πρότινος αγνοούσαν την σπουδαία ιστορία της στη μόδα και τον αθλητισμό.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.