
Το vegan μέλλον των Dr. Martens
Μες στο 2019, το διάσημο γερμανικό brand κατέγραψε σημαντική αύξηση στις πωλήσεις των βιώσιμων συλλογών του.

Οι μπότες της Dr. Martens γεννήθηκαν το 1947, ταυτίστηκαν κυρίως με βρετανικές νεανικές υποκουλτούρες της δεκαετίας του 1960 και του 1970, όπως οι punks και οι mods, και συγκαταλέγονται σήμερα στα πιο κλασικά unisex υποδήματα, που έχουν αντιγραφεί πολλάκις μες στα χρόνια. Αν και δεν έχουν υποστεί κάποια αξιοσημείωτη διαφοροποίηση όλες αυτές τις δεκαετίες, συνεχίζουν να καταναλώνονται με λατρεία και όχι μόνο από το φανατικό κοινό τους. Άλλωστε, τα τελευταία χρόνια βρέθηκαν ξανά στο προσκήνιο των τάσεων, γεγονός που ανανέωσε το ενδιαφέρον του κόσμου για το διάσημο γερμανικό brand, αλλά και του ίδιου του brand για το μέλλον του.

Με τη βιωσιμότητα να κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος στη βιομηχανία της μόδας, η Dr. Martens ενέταξε τη φιλοσοφία της ανακύκλωσης στην παραγωγή της, σχεδιάζοντας vegan σειρές αποκλειστικά κατασκευασμένες από βιώσιμα υλικά -κίνηση που αγκαλιάστηκε από το κοινό. Σύμφωνα με το περιοδικό Quartz, μεταξύ 2017 και 2019, παρατηρήθηκε αύξηση της τάξεως του 279% στις πωλήσεις των eco-friendly collection της. Σ' αυτές συναντά κανείς και το κλασικό μοντέλο της, το θρυλικό 1460, φτιαγμένο από vegan δέρμα, δηλαδή από πολυουρεθάνη.

Το πρώτο, σημαντικό βήμα της Dr. Martens στον τομέα της βιώσιμης ανάπτυξης στέφθηκε με επιτυχία, ενθαρρύνοντας τους ιθύνοντες της εταιρείας για μία πιο αποφασιστική οικολογική βιωσιμότητα στις συλλογές της.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.