
Πώς και γιατί τα μεγάλα brands υπογράφουν stars των ESports
Η εκδίκηση των nerds κοστίζει περίσσοτερο από 1 δισ. δολάρια.

Οι επαγγελματίες gamers είναι πια αστέρες πρώτους μεγέθους. Γεμίζουν στάδια από τη Σεούλ μέχρι το Σιάτλ, ενώ η τέχνη του να γλεντάς τους αντιπάλους σου στο League of Legends και σε άλλα διάσημα games που έχουν αποκτήσει διαγωνιστικό χαρακτήρα μέσω των Esports θα έχει αξία 1,65 δισ. δολάρια μέχρι 2021, όπως σημειώνει το Forbes σε παλιότερο του άρθρο. Καθόλου άσχημα, αν σκεφτεί κανείς πως όλο αυτό είναι μία νέα αγορά, η οποία όμως έχει ήδη καταφέρει να τραβήξει το ενδιαφέρον των μεγαλύτερων brands του πλανήτη.
Στις 27 Αυγούστου η adidas επέλεξε τον αμερικανικής καταγωγής διάσημο gamer με το παρατσούκλι Ninja (κατά κόσμον Tyler Blevins) για να γίνει brand ambassador. To βίντεο που συνόδεψε την επισφράγιση της συνεργασίας ήταν τόσο βαρύγδουπο, που έλειπε μόνο η μουσική του Βαγγέλη Παπαθανασίου από τους Δρόμους της Φωτιάς (1981) για να θυμίσει την στέψη κάποιου Ολυμπιονίκη.
No shortcuts. Only long days. Never let anyone tell you that you can’t catch your dreams.
— Ninja (@Ninja) August 27, 2019
Choose your path. Put the TIME IN.
I’m humbled, and excited, to officially announce my partnership with @adidasoriginals
. https://t.co/B42gK4AoF5#createdwithadidas pic.twitter.com/PdAKnCflCD
Η συγκεκριμένη συνεργασία αποτελεί σταθμό. Ο Blevins είναι ο πρώτος star των Esports που υπογράφει η adidas (κι αναμφισβήτητα ο πιο διάσημος gamer μέχρι στιγμής που συνδέει το όνομα του με ένα brand δισεκατομμυρίων). Ο θεσμός των ambassadors δείχνει να γυρνάει σελίδα. Μέχρι χθες, φαινόταν ότι αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο των αθλητών, των ηθοποιών και μερικών χαρισματικών μοντέλων. Σήμερα, όμως, η γενιά των stars του ίντερνετ αντεπιτίθεται. Οι pro-gamers δεν είναι απλά κάποιοι τύποι με εκατοντάδες χιλιάδες followers. Είναι τα νέα αστέρια που προέρχονται από τη nerd κουλτούρα.
Κανονικά, τα μεγάλα brands θα έπρεπε να αποφεύγουν τους pro-gamers όπως ο διάολος το λιβάνι, αφού η εικόνα που είχε δημιουργηθεί ήταν αυτή κάποιων τύπων που ζουν σαν ερημίτες, καταναλώνοντας τεράστιες ποσότητες από energy drinks, μένοντας κλειδωμένοι για ώρες στα δωμάτιά τους. Ακόμα, όμως, κι αν αυτό το στερεότυπο ισχύει, δε σημαίνει ότι μόνο σεσημασμένοι nerds τρελαίνονται να παίζουν παιχνίδια μπροστά σε μία οθόνη. Όπως αποδεικνύει η αγορά, τα video games είναι κάτι που αγαπούν και τελείως φυσιολογικοί και καθημερινοί τύποι.

Απλά οι καθημερινοί τύποι δεν πρόκειται ποτέ να σπάσουν κάποιο ρεκόρ σε κάποιον Esports διαγωνισμό. Αυτή είναι μία δουλειά για τους pro-gamers. Ποια είναι τώρα η διαφορά τους από τους επαγγελματίες αθλητές που βγάζουν λεφτά ως ambassadors; Δεν χρειάζεται να κάνουν εξωπραγματικά πράγματα με το σώμα τους ούτε να διαθέτουν ένα σώμα που οι αναλογίες του σπάνε τον αλγόριθμο της τελειότητας. Δύο γυμνασμένοι αντίχειρες, τρελά skills στα video games, ένας δυνατός YouTube λογαριασμός και -όπως στην περίπτωση του Ninja- μαλλί βαμμένο σε όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου φτάνουν και περισσεύουν.
Καθώς όμως ο Ninja μπαίνει στο κλειστό club των διασημοτήτων όπως ο David Beckham, είναι σίγουρο πως σε λίγα χρόνια οι nerds θα κατακτήσουν τον πλανήτη.
Μέχρι στιγμής, η adidas δεν έχει αποκαλύψει τις λεπτομέρειες της συνεργασίας. Παρ' όλα αυτά, είναι περισσότερο από πιθανό ότι θα αγγίζει τα όρια της πολυτέλειας: Υπολογίζεται πως ο Blevins βγάζει 500 χιλ. δολάρια το μήνα παίζοντας Fortnite, ενώ στο παρελθόν έχει υπογράψει πολύ επικερδείς συμφωνίες με την Electronic Arts και τη Microsoft. Οι pro-gamers δεν παίζουν απλά για να βγάλουν το χαρτζιλίκι τους.
Οι πρωταθλητές των Esports είναι stars του gaming εδώ κι αρκετά χρόνια. Καθώς όμως ο Ninja μπαίνει στο κλειστό club των διασημοτήτων όπως η Kylie Jenner, o Lionel Messi κι ο David Beckham, είναι σχεδόν σίγουρο πως σε λίγα χρόνια οι nerds θα κατακτήσουν τον πλανήτη.
Από: Esquire UK
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.