Πώς και γιατί τα μεγάλα brands υπογράφουν stars των ESports

Η εκδίκηση των nerds κοστίζει περίσσοτερο από 1 δισ. δολάρια.

Οι επαγγελματίες gamers είναι πια αστέρες πρώτους μεγέθους. Γεμίζουν στάδια από τη Σεούλ μέχρι το Σιάτλ, ενώ η τέχνη του να γλεντάς τους αντιπάλους σου στο League of Legends και σε άλλα διάσημα games που έχουν αποκτήσει διαγωνιστικό χαρακτήρα μέσω των Esports θα έχει αξία 1,65 δισ. δολάρια μέχρι 2021, όπως σημειώνει το Forbes σε παλιότερο του άρθρο. Καθόλου άσχημα, αν σκεφτεί κανείς πως όλο αυτό είναι μία νέα αγορά, η οποία όμως έχει ήδη καταφέρει να τραβήξει το ενδιαφέρον των μεγαλύτερων brands του πλανήτη.

Στις 27 Αυγούστου η adidas επέλεξε τον αμερικανικής καταγωγής διάσημο gamer με το παρατσούκλι Ninja (κατά κόσμον Tyler Blevins) για να γίνει brand ambassador. To βίντεο που συνόδεψε την επισφράγιση της συνεργασίας ήταν τόσο βαρύγδουπο, που έλειπε μόνο η μουσική του Βαγγέλη Παπαθανασίου από τους Δρόμους της Φωτιάς (1981) για να θυμίσει την στέψη κάποιου Ολυμπιονίκη.

Η συγκεκριμένη συνεργασία αποτελεί σταθμό. Ο Blevins είναι ο πρώτος star των Esports που υπογράφει η adidas (κι αναμφισβήτητα ο πιο διάσημος gamer μέχρι στιγμής που συνδέει το όνομα του με ένα brand δισεκατομμυρίων). Ο θεσμός των ambassadors δείχνει να γυρνάει σελίδα. Μέχρι χθες, φαινόταν ότι αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο των αθλητών, των ηθοποιών και μερικών χαρισματικών μοντέλων. Σήμερα, όμως, η γενιά των stars του ίντερνετ αντεπιτίθεται. Οι pro-gamers δεν είναι απλά κάποιοι τύποι με εκατοντάδες χιλιάδες followers. Είναι τα νέα αστέρια που προέρχονται από τη nerd κουλτούρα.

Κανονικά, τα μεγάλα brands θα έπρεπε να αποφεύγουν τους pro-gamers όπως ο διάολος το λιβάνι, αφού η εικόνα που είχε δημιουργηθεί ήταν αυτή κάποιων τύπων που ζουν σαν ερημίτες, καταναλώνοντας τεράστιες ποσότητες από energy drinks, μένοντας κλειδωμένοι για ώρες στα δωμάτιά τους. Ακόμα, όμως, κι αν αυτό το στερεότυπο ισχύει, δε σημαίνει ότι μόνο σεσημασμένοι nerds τρελαίνονται να παίζουν παιχνίδια μπροστά σε μία οθόνη. Όπως αποδεικνύει η αγορά, τα video games είναι κάτι που αγαπούν και τελείως φυσιολογικοί και καθημερινοί τύποι.

Πώς και γιατί τα μεγάλα brands υπογράφουν stars των ESports

Απλά οι καθημερινοί τύποι δεν πρόκειται ποτέ να σπάσουν κάποιο ρεκόρ σε κάποιον Esports διαγωνισμό. Αυτή είναι μία δουλειά για τους pro-gamers. Ποια είναι τώρα η διαφορά τους από τους επαγγελματίες αθλητές που βγάζουν λεφτά ως ambassadors; Δεν χρειάζεται να κάνουν εξωπραγματικά πράγματα με το σώμα τους ούτε να διαθέτουν ένα σώμα που οι αναλογίες του σπάνε τον αλγόριθμο της τελειότητας. Δύο γυμνασμένοι αντίχειρες, τρελά skills στα video games, ένας δυνατός YouTube λογαριασμός και -όπως στην περίπτωση του Ninja- μαλλί βαμμένο σε όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου φτάνουν και περισσεύουν.


Καθώς όμως ο Ninja μπαίνει στο κλειστό club των διασημοτήτων όπως ο David Beckham, είναι σίγουρο πως σε λίγα χρόνια οι nerds θα κατακτήσουν τον πλανήτη.


Μέχρι στιγμής, η adidas δεν έχει αποκαλύψει τις λεπτομέρειες της συνεργασίας. Παρ' όλα αυτά, είναι περισσότερο από πιθανό ότι θα αγγίζει τα όρια της πολυτέλειας: Υπολογίζεται πως ο Blevins βγάζει 500 χιλ. δολάρια το μήνα παίζοντας Fortnite, ενώ στο παρελθόν έχει υπογράψει πολύ επικερδείς συμφωνίες με την Electronic Arts και τη Microsoft. Οι pro-gamers δεν παίζουν απλά για να βγάλουν το χαρτζιλίκι τους.

Οι πρωταθλητές των Esports είναι stars του gaming εδώ κι αρκετά χρόνια. Καθώς όμως ο Ninja μπαίνει στο κλειστό club των διασημοτήτων όπως η Kylie Jenner, o Lionel Messi κι ο David Beckham, είναι σχεδόν σίγουρο πως σε λίγα χρόνια οι nerds θα κατακτήσουν τον πλανήτη.

Από: Esquire UK

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει

Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!

THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά

Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.

Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας

Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.

Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας

Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.

Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας

Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Στη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν

Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.