Πώς και γιατί τα μεγάλα brands υπογράφουν stars των ESports

Η εκδίκηση των nerds κοστίζει περίσσοτερο από 1 δισ. δολάρια.

Οι επαγγελματίες gamers είναι πια αστέρες πρώτους μεγέθους. Γεμίζουν στάδια από τη Σεούλ μέχρι το Σιάτλ, ενώ η τέχνη του να γλεντάς τους αντιπάλους σου στο League of Legends και σε άλλα διάσημα games που έχουν αποκτήσει διαγωνιστικό χαρακτήρα μέσω των Esports θα έχει αξία 1,65 δισ. δολάρια μέχρι 2021, όπως σημειώνει το Forbes σε παλιότερο του άρθρο. Καθόλου άσχημα, αν σκεφτεί κανείς πως όλο αυτό είναι μία νέα αγορά, η οποία όμως έχει ήδη καταφέρει να τραβήξει το ενδιαφέρον των μεγαλύτερων brands του πλανήτη.

Στις 27 Αυγούστου η adidas επέλεξε τον αμερικανικής καταγωγής διάσημο gamer με το παρατσούκλι Ninja (κατά κόσμον Tyler Blevins) για να γίνει brand ambassador. To βίντεο που συνόδεψε την επισφράγιση της συνεργασίας ήταν τόσο βαρύγδουπο, που έλειπε μόνο η μουσική του Βαγγέλη Παπαθανασίου από τους Δρόμους της Φωτιάς (1981) για να θυμίσει την στέψη κάποιου Ολυμπιονίκη.

Η συγκεκριμένη συνεργασία αποτελεί σταθμό. Ο Blevins είναι ο πρώτος star των Esports που υπογράφει η adidas (κι αναμφισβήτητα ο πιο διάσημος gamer μέχρι στιγμής που συνδέει το όνομα του με ένα brand δισεκατομμυρίων). Ο θεσμός των ambassadors δείχνει να γυρνάει σελίδα. Μέχρι χθες, φαινόταν ότι αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο των αθλητών, των ηθοποιών και μερικών χαρισματικών μοντέλων. Σήμερα, όμως, η γενιά των stars του ίντερνετ αντεπιτίθεται. Οι pro-gamers δεν είναι απλά κάποιοι τύποι με εκατοντάδες χιλιάδες followers. Είναι τα νέα αστέρια που προέρχονται από τη nerd κουλτούρα.

Κανονικά, τα μεγάλα brands θα έπρεπε να αποφεύγουν τους pro-gamers όπως ο διάολος το λιβάνι, αφού η εικόνα που είχε δημιουργηθεί ήταν αυτή κάποιων τύπων που ζουν σαν ερημίτες, καταναλώνοντας τεράστιες ποσότητες από energy drinks, μένοντας κλειδωμένοι για ώρες στα δωμάτιά τους. Ακόμα, όμως, κι αν αυτό το στερεότυπο ισχύει, δε σημαίνει ότι μόνο σεσημασμένοι nerds τρελαίνονται να παίζουν παιχνίδια μπροστά σε μία οθόνη. Όπως αποδεικνύει η αγορά, τα video games είναι κάτι που αγαπούν και τελείως φυσιολογικοί και καθημερινοί τύποι.

Πώς και γιατί τα μεγάλα brands υπογράφουν stars των ESports

Απλά οι καθημερινοί τύποι δεν πρόκειται ποτέ να σπάσουν κάποιο ρεκόρ σε κάποιον Esports διαγωνισμό. Αυτή είναι μία δουλειά για τους pro-gamers. Ποια είναι τώρα η διαφορά τους από τους επαγγελματίες αθλητές που βγάζουν λεφτά ως ambassadors; Δεν χρειάζεται να κάνουν εξωπραγματικά πράγματα με το σώμα τους ούτε να διαθέτουν ένα σώμα που οι αναλογίες του σπάνε τον αλγόριθμο της τελειότητας. Δύο γυμνασμένοι αντίχειρες, τρελά skills στα video games, ένας δυνατός YouTube λογαριασμός και -όπως στην περίπτωση του Ninja- μαλλί βαμμένο σε όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου φτάνουν και περισσεύουν.


Καθώς όμως ο Ninja μπαίνει στο κλειστό club των διασημοτήτων όπως ο David Beckham, είναι σίγουρο πως σε λίγα χρόνια οι nerds θα κατακτήσουν τον πλανήτη.


Μέχρι στιγμής, η adidas δεν έχει αποκαλύψει τις λεπτομέρειες της συνεργασίας. Παρ' όλα αυτά, είναι περισσότερο από πιθανό ότι θα αγγίζει τα όρια της πολυτέλειας: Υπολογίζεται πως ο Blevins βγάζει 500 χιλ. δολάρια το μήνα παίζοντας Fortnite, ενώ στο παρελθόν έχει υπογράψει πολύ επικερδείς συμφωνίες με την Electronic Arts και τη Microsoft. Οι pro-gamers δεν παίζουν απλά για να βγάλουν το χαρτζιλίκι τους.

Οι πρωταθλητές των Esports είναι stars του gaming εδώ κι αρκετά χρόνια. Καθώς όμως ο Ninja μπαίνει στο κλειστό club των διασημοτήτων όπως η Kylie Jenner, o Lionel Messi κι ο David Beckham, είναι σχεδόν σίγουρο πως σε λίγα χρόνια οι nerds θα κατακτήσουν τον πλανήτη.

Από: Esquire UK

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.

Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram

10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.

Γραφει Νικη Κοντομηνα