
Ο καταπράσινος κήπος του Gucci
Οι νέες δημιουργίες από την Pre-Fall 2019 συλλογή του ιταλικού οίκου μόδας δίνουν παράταση ζωής στο καλοκαίρι.

Παραφράζοντας τη γνωστή φράση, "Welcome to the jungle", ο Gucci παρουσιάζει τη "Welcome to the garden" καμπάνια του και υποδέχεται την αντρική μόδα σε ένα καταπράσινο κήπο. Εκεί, όπου εκθέτει τις νέες δημιουργίες από την Pre-Fall 2019 συλλογή του, με το φόντο να θυμίζει περισσότερο άνοιξη, παρά φθινόπωρο.

Η σειρά αποτελείται από μάλλινα πλεκτά πουλόβερ, πουκάμισα, κοτλέ κοστούμια, δερμάτινες ζώνες, t-shirts και τζάκετ, με τις αποχρώσεις του μπλε, του πράσινου και των ουδέτερων χρωμάτων να πρωταγωνιστούν.

Οι ρίγες, τα καρό και τα εκκεντρικά prints είναι τα κυρίαρχα μοτίβα, που σπάνε τη μονοτονία της μονοχρωμίας. Εξάλλου, ο ιταλικός οίκος ανέκαθεν αγαπούσε τα εμπριμέ σχέδια.



Όσον αφορά τη γραμμή των ενδυμάτων, ξεχωρίζει το oversized fit των παντελονιών, που είναι ευρύχωρα και με φαρδιά μπατζάκια.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.