Ο καταπράσινος κήπος του Gucci
Οι νέες δημιουργίες από την Pre-Fall 2019 συλλογή του ιταλικού οίκου μόδας δίνουν παράταση ζωής στο καλοκαίρι.
Παραφράζοντας τη γνωστή φράση, "Welcome to the jungle", ο Gucci παρουσιάζει τη "Welcome to the garden" καμπάνια του και υποδέχεται την αντρική μόδα σε ένα καταπράσινο κήπο. Εκεί, όπου εκθέτει τις νέες δημιουργίες από την Pre-Fall 2019 συλλογή του, με το φόντο να θυμίζει περισσότερο άνοιξη, παρά φθινόπωρο.

Η σειρά αποτελείται από μάλλινα πλεκτά πουλόβερ, πουκάμισα, κοτλέ κοστούμια, δερμάτινες ζώνες, t-shirts και τζάκετ, με τις αποχρώσεις του μπλε, του πράσινου και των ουδέτερων χρωμάτων να πρωταγωνιστούν.

Οι ρίγες, τα καρό και τα εκκεντρικά prints είναι τα κυρίαρχα μοτίβα, που σπάνε τη μονοτονία της μονοχρωμίας. Εξάλλου, ο ιταλικός οίκος ανέκαθεν αγαπούσε τα εμπριμέ σχέδια.



Όσον αφορά τη γραμμή των ενδυμάτων, ξεχωρίζει το oversized fit των παντελονιών, που είναι ευρύχωρα και με φαρδιά μπατζάκια.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.