Aimé Leon Dore: Το πιο cool αντρικό brand σήμερα

Ο στιλίστας Teddy Santis ανανεώνει το preppy look, παντρεύοντας την κομψότητα του Ralph Lauren, με την πρακτικότητα της Carhartt και το αθλητικό πνεύμα της Nike.

Γράφει: Χριστίνα Φαραζή 04 Σεπτεμβρίου 2019

Ποια είναι η θέση του preppy look, του κατεξοχήν αμερικάνικου κολεγιακού ντυσίματος σήμερα, αν λάβει κανείς υπόψιν την κυριαρχία του streetstyle σε κάθε πτυχή της βιομηχανίας της σύγχρονης αντρικής μόδας; Σίγουρα, όχι η καλύτερη. Ευτυχώς όμως που υπάρχουν μικρά brands που σώζουν την παρτίδα, δίνοντας νέα πνοή στο κλασικό preppy. Ανάμεσά τους, το Aimé Leon Dore με έδρα το Κουίνς στη Νέα Υόρκη, που χαρακτηρίζεται ως το πιο cool αντρικό brand σήμερα.

Aimé Leon Dore: Το πιο cool αντρικό brand σήμερα

Μετρά τέσσερα χρόνια ζωής και ιδρυτής του είναι ο 33χρονος ελληνικής καταγωγής Teddy Santis, που γεννήθηκε στο Κουίνς από Έλληνες μετανάστες γονείς - ο πατέρας του καταγόταν από τον οικισμό Πολιχνίτο στη νότια πλευρά της Λέσβου, όπου ο Teddy πέρασε όλα τα καλοκαίρια του ως παιδί και έφηβος.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Teddy Santis (@teddysantis) on

Όπως ο ίδιος έχει αναφέρει, η ονομασία του lifestyle, sport και ready-to-wear brand προέρχεται από τη γαλλική λέξη "αγαπώ" (aime), το παρατσούκλι του πατέρα του (leon, lion, λιοντάρι) και την τελευταία συλλαβή του ονόματός του (Dore από το Theodore, Θεόδωρος).

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Teddy Santis (@teddysantis) on

Αντλεί έμπνευση για τις δημιουργίες του από τη ραπ, το στυλ του δρόμου, τους skaters, το μπάσκετ, ακόμα και από την κουλτούρα του γκράφιτι, αλλά και από την κομψότητα της χρωματικής παλέτας του Ralph Lauren, την πρακτικότητα των workwear κομματιών της Carhartt, τις μίνιμαλ γραμμές του Calvin Klein και το αθλητικό πνεύμα της Nike.

Aimé Leon Dore


Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για μία εταιρεία ένδυσης που υπάρχει από το 2015, η θέση της αναγνωρίστηκε νωρίς στη βιομηχανία της μόδας και μάλιστα από τους ομοίους της. Το 2015, η Puma συνεργάστηκε με την Aimé Leon Dore για την αναβίωση των κλασικών States sneakers, ενώ το 2018 στο παιχνίδι μπήκαν οι Timberland και New Balance με τον επανασχεδιασμό μοντέλων τους, που έγιναν συλλεκτικά.

Aimé Leon Dore
Aimé Leon Dore x Puma

Τον χειμώνα του ίδιου έτους, κυκλοφόρησε η Aimé Leon Dore x Woolrich capsule collection, ένας φόρος τιμής στο γηραιότερο αμερικάνικο brand -το Woolrich ιδρύθηκε το 1830- και πιο πρόσφατα, το φετινό καλοκαίρι, η New Era επανασχεδίασε μαζί με τον Santis το καπέλο – σήμα κατατεθέν της, το μοντέλο New York Yenkees 59FIFTY.

Τι μέλλει γενέσθαι για την Aimé Leon Dore; Σύμφωνα με τον ιδρυτή της, "Δεν υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο. Απλά προχωράμε, συνεχίζοντας να πιστεύουμε σε ό,τι αγαπάμε".

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.