Η νέα συλλογή της Diesel απευθύνεται αποκλειστικά σε wardrobers

Η DIESEL αντιμετωπίζει το Wardrobing με τον δικό της μοναδικό τρόπο.

Γράφει: Ναταλί Αντωνίου 06 Σεπτεμβρίου 2019

Μπορεί να έχεις ακούσει τον όρο "Wardrobing", μπορεί και όχι. Η λέξη περιγράφει την αγορά ενός outfit, τη χρήση του για κάποιο event χωρίς να έχεις αφαιρέσει το καρτελάκι και έπειτα την επιστροφή του πίσω στο κατάστημα. Πρόκειται για ένα σύνηθες φαινόμενο στις μέρες παγκοσμίως με τα περισσότερα fashion brands να μην γνωρίζουν πώς να το διαχειριστούν.

Η νέα συλλογή της Diesel απευθύνεται αποκλειστικά σε wardrobers

Η DIESEL πάντως το διαχειρίζεται με χιούμορ και λανσάρει τη νέα καμπάνια της για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019 που τιτλοφορείται "Enjoy Before Returning", διατηρώντας μία παιχνιδιάρικη στάση απέναντι στο αμφιλεγόμενο αυτό φαινόμενοα ντιμετωπιζοντας το Wardrobing με τρόπο που μόνο αυτή ξέρει. Μάλιστα, όλα τα κομμάτια της συλλογής (ακόμη και τα γυαλιά και τα ρολόγια) που φωτογραφήθηκαν από τον Angelo Pennetta έχουν σε εμφανές σημείο την ταμπέλα του brand.

DIESEL
DIESEL

Η καμπάνια συνοδεύεται από ένα βίντεο, σκηνοθετημένο από την Similar But Different, που απεικονίζει party goers ντυμένους με DIESEL outfits και με τα tags των ρούχων σε εμφανές σημείο πάνω στα ρούχα, ενώ ακούγεται μία φωνή που αναφέρει ειρωνικά τους όρους επιστροφής των ενδυμάτων.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Συνεργασία της Dirty Laundry και του σωματείου "Ελπίδα" για καλό σκοπό

Η Dirty Laundry συνεργάζεται με το Σωματείο ΕΛΠΙΔΑ για μια limited edition συλλογή με ζωγραφιές παιδιών. Το 100% των εσόδων στηρίζει παιδιά με καρκίνο και τις οικογένειές τους.

Kissha Jewelry | A New Name in the City, A New Kind of Shine

Ένα δώρο καρδιάς πρέπει να είναι τέλειο. Το τέλειο κόσμημα λοιπόν, είναι Kissha: Φρέσκο, ιδιαίτερο και μοναδικό, όσο premium είναι για εμάς και αποδέκτης του.

H χριστουγεννιάτικη συλλογή του IUMAN είναι τολμηρή, κομψή και απροσδόκητη

Κάθε κομμάτι διηγείται μία ιστορία, σχεδιασμένη για όσους θέλουν να ζήσουν τα Χριστούγεννα με προσωπικότητα και ελαφρότητα.

15 διάσημοι που υπήρξαν μακρυμάλληδες με επιτυχία - ή και όχι

Για κάποιους από αυτούς, δε γνωρίζαμε καν πως είχαν ποτέ τους μακριά μαλλιά.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Paul Smith Loves Barbour: Όταν η βρετανική κομψότητα αποκτά νέο, τολμηρό λεξιλόγιο

Η νέα συλλογή Paul Smith x Barbour AW25 φέρνει μια σύγχρονη ματιά στα εμβληματικά jackets της Barbour, με απρόβλεπτες αποχρώσεις, patchwork λεπτομέρειες και παιχνιδιάρικο βρετανικό ύφος.