Από την Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου κρατάμε το show της Fila

Στο ντεφιλέ του ιταλικού, αθλητικού brand, η κληρονομιά του sportswear συνάντησε τη σύγχρονη κομψότητα με τον πιο αναπάντεχα ευχάριστο τρόπο.

Γράφει: Χριστίνα Φαραζή 25 Σεπτεμβρίου 2019

Από το 1911, όταν ιδρύθηκε η Fila μέχρι σήμερα έχει περάσει ούτε λίγο, ούτε πολύ ένας αιώνας. Μέσα στο διάστημα αυτό, δεν βρισκόταν πάντα στο προσκήνιο της βιομηχανίας της μόδας. Στα 90s γνώρισε την απόλυτη αποθέωση, ύστερα βρέθηκε στα αζήτητα και τα τελευταία δύο χρόνια ζει μία δεύτερη περίοδο ακμής.

Έχοντας βρει ξανά τη θέση του στα μεγάλα sports brands της εποχής, το ιταλικό, αθλητικό brand έδωσε το "παρών" στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου -ολοκληρώθηκε στις 23 Σεπτεμβρίου-, παρουσιάζοντας μία συλλογή για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020, που εξέπληξε άπαντες με τον πιο ευχάριστο τρόπο, παντρεύοντας την κληρονομιά του sportswear με τη μίνιμαλ αισθητική που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη κομψότητα.

Από την Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου κρατάμε το show της Fila

Στο ντεφιλέ που έστησε η καλλιτεχνική διευθύντρια της Fila, η Δανή σχεδιάστρια Astrid Andersen, ξεχώρισαν τα κλασικά χρώματα της παλέτας -λευκό, μαύρο, μπλε, κόκκινο, κίτρινο-, τα technical υφάσματα και τα κομμάτια που ορίζουν το sportswear, όπως είναι οι αθλητικές φόρμες, τα άνορακ, τα φούτερ και τα σακ βουαγιάζ, σχεδιασμένα με μία sporty chic ματιά.

FILA ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΔΑΣ ΜΙΛΑΝΟ

Ο μεγάλος πρωταγωνιστής της συλλογής όμως ήταν τα κοστούμια. 

FILA ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΔΑΣ ΜΙΛΑΝΟ

Παράδοξο για ένα sports brand; Ίσως ναι, σε μία άλλη εποχή. Στη δική μας, σίγουρα όχι. Το "γιατί" είχε εξηγήσει πρόσφατα ο Tommy Hilfiger: "Ο κόσμος μας γίνεται σταδιακά όλο και πιο ανεπίσημος ενδυματολογικά. Το ζητούμενο πλέον είναι να είσαι casual, αλλά ποιοτικός". Ακριβώς αυτό που πέτυχε η Fila στο Μιλάνο.

FILA ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΔΑΣ ΜΙΛΑΝΟ

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.