Καμία μονοχρωμία στα πουλόβερ της φετινής σεζόν
Έντονοι χρωματικοί συνδυασμοί, εκκεντρικά prints και logos.
Πουλόβερ ή cardigan; Με στρογγυλή ή V λαιμόκοψη; Ή μήπως εκείνη του ζιβάγκο; Μάλλινο ή βαμβακερό; Σε κλασική γραμμή ή oversized; Μονόχρωμο ή εμπριμέ; Δίνεις την προσωπική σου απάντηση σε όλες τις παραπάνω ερωτήσεις, εκτός της τελευταίας. Σ' αυτήν, θα απαντήσουμε εμείς για σένα: Ασυζητητί, εμπριμέ. Η τάση της φετινής σεζόν για τα πουλόβερ, από τα φούτερ μέχρι τα μάλλινα πλεκτά, κάνει σχέδια. Πολλά σχέδια.
Όχι ένα κλασικό animal printed cardigan.
Εδώ το κλασικό animal printed cardigan, στη ζεβρέ εκδοχή του.
Όταν δεν μπορείς να διαλέξεις μεταξύ γκρι, μπλε και καμηλό, τα συνδυάζεις.
Το logomania trend στο πουλόβερ της adidas.
Η μαρινιέρα δεν φοριέται μόνο τον χειμώνα, ούτε αποκλειστικά σε λευκό και μπλε.
Μην σε ξεγελά, δεν πρόκειται για ένα μονόχρωμο μαύρο πουλόβερ. Οι μικροσκοπικές λευκές πινελιές χαρίζουν έναν διακριτικό εμπριμέ τόνο.
Ένα ακόμα διακριτικό και μίνιμαλ, εμπριμέ σχέδιο.
Ρετρό και παλιομοδίτικο.
Ο συνδυασμός του λευκού, κόκκινου και μπλε θα είναι πάντα κλασικός και στιλάτος.
Ένα πουλόβερ σε Houndstooth ή αλλιώς πιε ντε πουλ. Ένα σχέδιο που ανήκει στην κατηγορία των καρό και συναντάται κυρίως σε μαύρο με λευκό ή σε μπεζ με καφέ χρωματικό συνδυασμό.
Μία μεγάλη στάμπα αρκεί για να βγάλει από τη μονοχρωμία του ένα πουλόβερ.
Εκκεντρικό σχέδιο σε κλασικά χρώματα.
Από: Esquire US
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης
Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.
Στο Grand Prix της Κίνας, το παντελόνι του Lewis Hamilton 'έκλεψε' την παράσταση
Και δεν είναι η πρώτη φορά, εδώ που τα λέμε.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.
Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024
"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.
Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram
10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.
Γραφει Νικη Κοντομηνα