
Diesel και Coca – Cola σχεδιάζουν ρούχα από ανακυκλωμένα υλικά
Η συλλεκτική συλλογή των δύο brands με τίτλο THE (RE)COLLECTION δημιουργήθηκε, κατά κύριο λόγο, από πλαστικά μπουκάλια.

Δύο εμβληματικά brands, το καθένα στον χώρο του, η Coca-Cola και η Diesel, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν τη The (Re)Collection: Μία συλλεκτική συλλογή από ανακυκλωμένα υλικά, όπως PET πλαστικό, που προέρχεται από πλαστικά μπουκάλια και ανακυκλωμένο βαμβάκι.
Η συγκεκριμένη σειρά συνδυάζει την αισθητική του casualwear της Diesel με τον iconic χαρακτήρα της Coca-Cola, προσφέροντας 12 βασικά κομμάτια: Τα κομμάτια από denim είναι ένα unisex workwear τζάκετ με κόκκινη λεπτομέρεια στη ραφή, διακοσμημένο με το εικονικό λογότυπο Coca-Cola, το οποίο μπορεί να συνδυαστεί με το workwear παντελόνι. Η συλλογή διαθέτει επίσης hoodies και t-shirts σε διάφορα χρώματα και σκούφο.
Η Michelle Moorehead, Vice President Global Licensing & Retail της The Coca-Cola company δήλωσε: "Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία μας με τη Diesel και για αυτή τη συλλογή. Η The (Re)Collection τονίζει τη σημασία της ανακύκλωσης με έναν πολύ προσιτό τρόπο, παρουσιάζοντας κομμάτια μόδας που δημιουργούνται από ανακυκλωμένα υλικά, αλλά είναι και μια συλλογή που γιορτάζει τη μοναδικότητα του καθενός".

Η The (Re)Collection αποτελεί αποτέλεσμα της ένωσης των DNA τόσο της Coca-Cola όσο και της DIESEL, ενώ η συνεργασία αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για τα δύο brands να γιορτάσουν την ιδιαίτερη ταυτότητά τους και τα iconic προϊόντα που παράγουν.

Ο Renzo Rosso, ιδρυτής της Diesel, σχολίασε: "Ως κορυφαία πρωτοπόρος στο denim και casual fashion, η Diesel ήταν πάντα γνωστή στον κλάδο ως καινοτόμος. Η συλλογή The (Re)Collection είναι μια συνεργασία ανάμεσα σε δύο αυθεντικά και εικονικά σήματα που δεσμεύονται να κάνουν υπεύθυνη την επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Εμπνευσμένοι από το όραμά μας για το μέλλον, συνεργαζόμαστε με την Coca-Cola για να διερευνήσουμε νέες μεθόδους δημιουργίας υφασμάτων, ενώ παράλληλα ενσωματώνουμε ανακυκλωμένα υλικά στις συλλογές μας".

Η συλλογή είναι διαθέσιμη στο DIESEL.com και από τις 7 Οκτωβρίου θα κυκλοφορήσει και στην ελληνική αγορά, στα καταστήματα Diesel, στα attica και σε επιλεγμένο δίκτυο καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο.
#DieselxCocaCola
#TheReCollection
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.