Ένας σύντομος οδηγός για να αγοράσεις κοστούμι online

Το ζητούμενο είναι οι ελάχιστες έως καθόλου επιδιορθώσεις.

Καμία βόλτα στα μαγαζιά, καμία ουρά σε δοκιμαστήρια και σε ταμεία, κανένα χάσιμο χρόνου. To online shopping έχει απλοποιήσει τις αγορές σε τέτοιο βαθμό, που μπορείς να ψωνίσεις τα πάντα, ακόμα και κοστούμι. Αρκεί να είσαι προσεκτικός και να γνωρίζεις πολύ καλά τα μέτρα σου και μερικές λεπτομέρειες που θα σε βοηθήσουν να κάνεις τη σωστή επιλογή. Για την ακρίβεια, εκείνη με τις ελάχιστες έως καθόλου μεταποιήσεις. Άλλωστε, ακόμα και σε κάποιο κατάστημα να απευθυνθείς, τις μικροδιορθώσεις στο σακάκι ή το παντελόνι πολύ σπάνια θα τις αποφύγεις.

Το μέγεθος μετράει

Εν αρχή ην τα μέτρα σου. Εκτός από το αν είσαι small, medium, large ή x large, πρέπει να γνωρίζεις τις αναλογίες του στήθους, της μέσης και της περιφέρειας, μιας και σχεδόν σε κάθε e-shop τα suit measures συνοδεύουν το νούμερο.

Να έχεις επίσης υπόψιν ότι υπάρχουν τα ευρωπαϊκά μεγέθη και τα αμερικάνικα. Τα πρώτα τα βρίσκεις, αφαιρώντας τον αριθμό 10 από τα δεύτερα: αν φοράς 48 στα αμερικάνικα ρούχα, στα ευρωπαϊκά είσαι 38.

Το παντελόνι

Ένας σύντομος οδηγός για να αγοράσεις κοστούμι online

Εδώ, λαμβάνεις υπόψιν τη μέτρηση που έχεις κάνει για τη μέση σου, καθώς και το νούμερο που φοράς συνήθως στα tailored παντελόνια. Αυτά είναι τα προφανή σημεία που πρέπει να προσέξεις. Τα λιγότερο ορατά αφορούν τη γραμμή -η slim fit είναι πιο στενή από την κλασική-, την εφαρμογή -ένα ψηλόμεσο παντελόνι αγκαλιάζει διαφορετικά το σώμα- και το κουμπί -αν είναι ένα σαν αυτό που έχει το τζην παντελόνι ή αν είναι διπλό με ένα εσωτερικό στο κέντρο και ένα εξωτερικό στα αριστερά. 

Το σακάκι

ΚΟΣΤΟΥΜΙ

Δίκουμπο, τρίκουμπο, μονόκουμπο ή σταυρωτό; Το στυλ που θα επιλέξεις παίζει ρόλο στο αν θα σου "κάθεται" καλά το σακάκι ή όποιο κι αν διαλέξεις είναι το ίδιο; Η σωστή απάντηση είναι η πρώτη. Το τρίκουμπο σακάκι έχει στενότερους ώμους και κονταίνει τον κορμό, με αποτέλεσμα να μην κολακεύει όλους τους σωματότυπους. Από την άλλη, το μονόκουμπο που παρατηρείται κυρίως σε σμόκιν και tailored suits τονίζει τη μέση και συνεπώς καλό θα ήταν να αποφεύγεται σε ογκώδη σώματα. Τέλος, το σταυρωτό συνήθως καμουφλάρει όμορφα τα περιττά κιλά στην κοιλιά. 

Οι μεταποιήσεις

ΚΟΣΤΟΥΜΙ

Και φτάνουμε στο τελικό στάδιο, που το κρατάς πλέον στα χέρια σου. Αφού το δοκιμάσεις, τσέκαρες τα ακόλουθα σημεία για να διαπιστώσεις ότι όλα είναι εντάξει και ότι δεν χρειαστείς επιδιορθώσεις: Οι ώμοι στο σακάκι πρέπει να ακουμπούν το τελείωμα των ώμων σου, τα μανίκια να φτάνουν μέχρι τον καρπό και το μπατζάκια στο παντελόνι να καταλήγουν ακριβώς κάτω από τον αστράγαλο. 

Από: Esquire ES

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά

Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.

New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται

Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.