Fashion festival στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen

Το μεγαλύτερο διήμερο προσφορών έρχεται την Παρασκευή 4 και το Σάββατο 5 Οκτωβρίου με φθινοπωρινές εκπτώσεις έως και 80%.

Γράφει: Esquire Editors 30 Σεπτεμβρίου 2019

Το εκπτωτικό χωριό McArthurGlen υποδέχεται τον Οκτώβριο γιορτάζοντας με τις μεγαλύτερες προσφορές του φθινοπώρου, σ’ ένα fashion festival γεμάτο εκπλήξεις, μουσική και δραστηριότητες για όλη την οικογένεια. Πρόκειται για το μεγαλύτερο διήμερο προσφορών – Παρασκευή 4 και Σάββατο 5 Οκτωβρίου – όπου οι επισκέπτες του εκπτωτικού χωριού θα έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν μοναδικές προσφορές από τη φθινοπωρινή – χειμερινή συλλογή έως και 80% πιο φθηνά από τις αρχικές τιμές μόνο για 2 μέρες! Επισκεφθείτε τον απόλυτο shopping προορισμό και πραγματοποιήστε τις αγορές σας από τα συνεργαζόμενα designer brands σε προσφορές που δε φαντάζεστε.

Το Σάββατο 5 Οκτωβρίου, η ψυχαγωγία μικρών και μεγάλων είναι ο πρωταγωνιστής του fashion festival. Οι μικροί μας φίλοι θα επιλέξουν τον αγαπημένο τους παιδικό ήρωα για το δικό τους ξεχωριστό face painting, ενώ τα αγαπημένα Little Tikes υπόσχονται και πάλι μοναδικές στιγμές γέλιου και χαράς! Στο ισόγειο του εκπτωτικού χωριού McArthurGlen, τα παιδιά θα εξερευνήσουν τα παιδόσπιτα, θα απολαύσουν ατελείωτο παιχνίδι στις τραμπάλες & στις μπασκέτες και φυσικά θα επιβιβαστούν στην πιο διασκεδαστική βόλτα με τα αγαπημένα αυτοκινητάκια. Η ενέργεια θα είναι διαθέσιμη τις ώρες 12:00-18.00.

Το Σάββατο 5 Οκτωβρίου (11.00 – 15.00) το WWF Ελλάς βάζει πλώρη για το Εκπτωτικό Xωριό McArthurGlen και προσκαλεί μικρούς και μεγάλους σε ένα δημιουργικό εργαστήρι που θα "ταξιδέψει" τους συμμετέχοντες στον μαγικό κόσμο της θάλασσας και των ψαριών, στο πλαίσιο της εκστρατείας Fish Forward.

Ποιο είναι το μέλλον των θαλασσών μας; Θα είναι πάντοτε γεμάτες ψάρια ή μέρα με τη μέρα στερεύουν από ζωή λόγω της υπεραλίευσης; Πώς μπορούμε να τις προστατέψουμε και γιατί η λύση είναι στο χέρι μας;

Αυτά και πολλά άλλα μυστικά του βυθού καλούνται να εξερευνήσουν και να ανακαλύψουν μαζί με το WWF Ελλάς οι μικροί μας φίλοι (ηλικίας από 3 ετών και πάνω), σε ένα υδάτινο ταξίδι φαντασίας, δημιουργικότητας και γνώσης με απώτερο στόχο την υπεύθυνη κατανάλωση ψαρικών και την προστασία των θαλασσών μας.

Συγκεκριμένα, μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες τα παιδιά θα μάθουν πώς να προστατεύσουν τις θάλασσές μας που κινδυνεύουν, γιατί τα ψάρια έχουν την εποχή τους σαν τα λαχανικά και γιατί λέμε πάντα όχι στον γόνο, αφήνοντας τα ψαράκια να μεγαλώσουν.

Παράλληλα, μικροί και μεγάλοι θα έχουν την ευκαιρία να βγάλουν αναμνηστικές "υποβρύχιες" φωτογραφίες με το WWF Ελλάς, παρέα με χρωματιστά ψάρια και θαλάσσιες χελώνες, αλλά και να μάθουν τα μυστικά της υπεύθυνης ψαροφαγίας με μια ζωντανή περιήγηση στο WWF Fish Guide app, την εύχρηστη εφαρμογή που μας μαθαίνει ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο απλό από την υπεύθυνη κατανάλωση ψαρικών.

Μην παραλείψετε να συνδυάσετε τις έξυπνες αγορές σας με στιγμές χαλάρωσης στα εστιατόρια και τα καφέ του εκπτωτικού χωριού για όλη την οικογένεια.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το mcarthurglenathens.gr και το facebook.com/McArthurGlenAthens.

*Στους επισκέπτες του McArthurGlen, προσφέρεται δωρεάν parking.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά

Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.

New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται

Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.