
"My Way", η συλλογή της Superdry για τον φετινό χειμώνα
Το brand προτείνει για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019 μία σειρά ένδυσης που εστιάζει στην εξερεύνηση της μοναδικότητας.

Ντύσου σύμφωνα με το προσωπικό σου στυλ. Ντύσου με τον δικό σου τρόπο. Αυτή είναι η κεντρική ιδέα πίσω από την οποία δομήθηκε η νέα καμπάνια της Superdry για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019. Τιτλοφορείται "My Way" και αποτελείται από τις σειρές Mainline, Sport και Snow, όπου πρωταγωνιστούν δυναμικές προσωπικότητες της νέας γενιάς από τον χώρο του μόντελινγκ, της μουσικής και του αθλητισμού.
Συνδυάζοντας την τάση Vintage Americana, τη βρετανική ραπτική και τα ιαπωνικής έμπνευσης γραφικά, η μίξη τάσεων και επιρροών αποτελούσε πάντα κομμάτι του DNA της Superdry. Αυτός είναι και ο λόγος που το brand εστιάζει αυτή την περίοδο σε μια καινούρια, "ρεμιξαρισμένη" νοοτροπία όπου κυριαρχεί η πρωτοτυπία και ο εξπρεσιονισμός. Το μήνυμά της καμπάνιας ζωντανεύει μέσα από φωτογραφίες με σχόλια, αποσπάσματα συνεντεύξεων και σύντομα βίντεο, στα οποία πρωταγωνιστεί μια εντυπωσιακή σειρά ονομάτων. Με αυτόν τον τρόπο, η καμπάνια #SDMyWay εστιάζει στην αφήγηση ιστοριών και στην εξερεύνηση της μοναδικότητας.

Μεταξύ των εκπληκτικών ταλέντων που επιλέχτηκαν για τη καμπάνια mainline της Superdry είναι οι δίδυμες Amiya, που έγιναν διάσημες ανεβάζοντας φωτογραφίες με το ξεχωριστό Harijuku στυλ τους, η Amber Brown, ιδρύτρια της κοινότητας συμβουλευτικής και ενδυνάμωσης για την αλωπεκία "Hair Free Life", το μοντέλο Presley Gerber, που δεν είναι άλλος από τον γιο της Cindy Crawford, το κορίτσι του Brooklyn Beckham, η Hana Cross, που συχνά μάλιστα μπαίνει για χάρη της πίσω από την κάμερα, και ο Chris Eubank, JR, Βρετανός επαγγελματίας πυγμάχος και δις παγκόσμιος πρωταθλητής μεσαίων βαρών, μεταξύ άλλων.


Εξερευνώντας τις αντικρουόμενες προσωπικότητες καθενός από τους 16 πρωταγωνιστές, η My Way αποκαλύπτει τι τους εμπνέει και τι επηρεάζει το ντύσιμό τους καθώς και πώς αυτό σχετίζεται με τις προσωπικές ιστορίες και περιπέτειές τους.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.