
Το κόκκινο κοστούμι του Cristiano Ronaldo στα φετινά MTV EMAs
Κόκκινο κοστούμι, διαμαντένιο ρολόι και λευκά sneakers για τον Πορτογάλο άσο της Γιουβέντους.

Σμόκιν, μπλε/μαύρο/ανθρακί κοστούμι, λευκό πουκάμισο, slim γραβάτες, παπιγιόν, καλά δερμάτινα δετά παπούτσια. Πάνω-κάτω αυτά είναι τα κομμάτια στα οποία επενδύει σχεδόν πάντα ο Cristiano Ronaldo στις επίσημες, δημόσιες εμφανίσεις του. Ωστόσο, στο κόκκινο χαλί των MTV European Music Awards που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή, 3 Νοεμβρίου στο Fibes Conference and Excibition Centre της Σεβίλης, ο Πορτογάλος άσος της Γιουβέντους άφησε για λίγο στην άκρη τη στιλιστική του εμμονή στις κλασικές αξίες, υιοθετώντας ένα τολμηρό, σύγχρονο smart casual look.

Συνοδευόμενος από τη σύντροφό του, το μοντέλο Giorgina Rodríguez.
Συνδύασε ένα κόκκινο κοστούμι με λευκό t-shirt και λευκά sneakers, το μοντέλο Shox TL, δημιουργία της Nike με τον Comme des Garçons. Ένα φουτουριστικό σχέδιο αθλητικών παπουτσιών από τη φετινή, ανοιξιάτικη/καλοκαιρινή συλλογή του ιαπωνικού οίκου.
Ολοκλήρωσε το outfit με τρία κοσμήματα -μία ασημένια αλυσίδα κολιέ, ένα χρυσό διαμαντένιο δαχτυλίδι και ένα διαμαντένιο βραχιόλι- και ένα απαστράπτον ρολόι από τον ελβετικό οίκο Franck Muller.

Πρόκειται για το συλλεκτικό μοντέλο Imperial Tourbillon από λευκόχρυσο διακοσμημένο με περισσότερα από 470 διαμάντια και 91 ρουμπίνια, που κοστίζει περίπου 1,5 εκατομμύριο ευρώ.
Να σημειωθεί ότι πίσω στο 2012, ο Franck Muller είχε αφιερώσει στον 34χρονο ένα συλλεκτικό ρολόι του, το σχέδιο Perpetual Calendar Bi-Retro Chrono CR7.
Φωτογραφίες © Getty Images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.