Το μέλλον της Diesel είναι βιώσιμο

DIESEL και 24Bottles δημιούργησαν μια αποκλειστική ειδική έκδοση Clima Bottle, εμπνευσμένη από το iconic μπλε denim της DIESEL.

Η DIESEL ανακοινώνει με υπερηφάνεια μια νέα διετή συνεργασία με το ιταλικό brand 24Bottles, γνωστό για την καινοτόμο προσέγγισή του στο σχεδιασμό και την παραγωγή στο χώρο της βιομηχανίας του νερού. Οι DIESEL και 24Bottles, δημιούργησαν μια αποκλειστική ειδική έκδοση Clima Bottle, εμπνευσμένη από το iconic μπλε denim της DIESEL. Το τεχνητό φινίρισμα που δημιουργήθηκε από την 24Bottles αντικατοπτρίζει τα βάθη του ωκεανού, εφιστώντας την προσοχή σε ένα οικοσύστημα που πάσχει από πλαστική ρύπανση.

Το σύνθημα "STEEL LUNGS TO BREATHE UNDER WATER”είναι χαραγμένο στο μπουκάλι Clima ως πρόσκληση για δράση για τους καταναλωτές ώστε να αποφεύγεται το πλαστικό μίας χρήσης για την υγεία και το μακροπρόθεσμο όφελος της θάλασσας.

Το μέλλον της Diesel είναι βιώσιμο

Το μπουκάλι Clima είναι ένα μπουκάλι διπλού τοιχώματος από ανοξείδωτο χάλυβα 18/8, είναι κατασκευασμένο με τεχνολογία θερμικής μόνωσης και είναι ιδανικό για τη διατήρηση της γεύσης και της θερμοκρασίας των ποτών, τα οποία μπορούν να παραμένουν ζεστά για έως και 12 ώρες ή κρύα για έως και 24 ώρες.

Η συνεργασία αυτή αποτελεί ένα μικρό βήμα προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Η Diesel και ο Όμιλος OTB θα συνεχίσουν να εργάζονται για περαιτέρω ουσιαστικές πρωτοβουλίες προς τα εμπρός ", δήλωσε ο ιδρυτής της Diesel Renzo Rosso.

Τα Diesel x 24Bottles πωλούνται στην τιμή των 39 ευρώ στα diesel stores Golden Hall (Αθήνα) και Αγίας Σοφίας 12 (Θεσσαλονίκη) και online στα www.24bottles.comwww.diesel.com.

Τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους, η μητρική εταιρεία της Diesel, OTB, ξεκίνησε την εκστρατεία ευαισθητοποίησης "Αφαιρέστε το πλαστικό από το νερό αφαιρώντας νερό από το πλαστικό" σε συνεργασία με τα 24Bottles. Για την ενθάρρυνση της υιοθέτησης βιώσιμων καθημερινών πρακτικών, ο όμιλος προσέφερε σε όλους τους υπαλλήλους του ένα μπουκάλι Clima από 24 Bottles, ενώ οι ψύκτες για πόσιμο νερό αντικατέστησαν μηχανές αυτόματης πώλησης πλαστικών μπουκαλιών σε όλα τα ιταλικά αρχηγεία της OTB. Η δραστηριότητα αυτή θα επεκταθεί και στα υπόλοιπα υποκαταστήματα του ομίλου παγκοσμίως τους επόμενους μήνες. Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί μέρος ενός πιο εκτεταμένου προγράμματος αειφορίας, το οποίο θα προσελκύσει και εργαζόμενους σε δραστηριότητες με επίκεντρο το περιβάλλον.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.