Τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα εμπνέουν τη μόδα
Η Moose Knuckles, το αντίπαλον δέος της Canada Goose, μόλις λάνσαρε μία προβοκατόρικη συλλεκτική σειρά outerwear για άντρες και γυναίκες.
Αλαζονεία, ζηλοφθονία, οργή, οκνηρία, απληστία, λαιμαργία, λαγνεία. Πίσω στα 90s, τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα ενέπνευσαν τον David Fincher να γυρίσει μία από τις πιο εμβληματικές ταινίες στη σύγχρονη ιστορία του Χόλιγουντ, το Seven. Τώρα, οι πιο σοβαρές αμαρτίες κατά την Καθολική εκκλησία έγιναν η αφορμή για τον σχεδιασμό μίας συλλογής ένδυσης.
Η Moose Knuckles, το high-end outerwear brand που ιδρύθηκε το 2009μ εδρεύει στον Καναδά και θεωρείται το αντίπαλον δέος της Canada Goose, λάνσαρε πρόσφατα την capsule collection, "7 Deadly Sins".

Πρόκειται για μία συλλεκτική συλλογή για άντρες και γυναίκες που περιλαμβάνει t-shirts, φούτερ, φουσκωτά μπουφάν και παρκά σε έντονα χρώματα και με γραφιστικά σχέδια εμπνευσμένα από τις κάρτες ταρώ.


Στην καμπάνια πρωταγωνιστεί η σχεδιάστρια και ιδρύτρια του make up brand KNC Beauty, Kristen Noel Crawley.

Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.