Πώς να ντύνεσαι με στυλ στα 50

Στη δεκαετία που το less is more είναι κάτι παραπάνω από ένα ακόμα κλισέ.

Πολλά πράγματα σ' αυτή τη ζωή έχουν όριο ηλικίας. Κάποια απ' αυτά βάσει νόμου -δεν μπορείς να οδηγείς αν δεν έχεις κλείσει τα 18, τουλάχιστον στην Ελλάδα- και κάποια άλλα, άτυπα με τα όρια να τα θέτεις εσύ στον εαυτό σου ώστε να μην δείχνεις αστείος. Όπως για παράδειγμα συμβαίνει με το προσωπικό σου στυλ, που καλό είναι να συμβαδίζει με τα χρόνια σου. Αλλιώς ντυνόσουν στα 15, αλλιώς στα 25, εντελώς διαφορετικά πρέπει να ντύνεσαι στα 50 plus.

Δύο από τα πιο διάσημα, κομψά παραδείγματα είναι εκείνα του Brad Pitt και του George Clooney, με τον πρώτο να είναι ο πρεσβευτής του cool and casual look over 50s και ο δεύτερος του formal menswear. Το κλειδί και για τις δύο περιπτώσεις είναι η επένδυση στις κλασικές αξίες, που αφορούν από το χρώμα και τη γραμμή μέχρι το κατεξοχήν αυτό καθαυτό κομμάτι.

Πώς να ντύνεσαι με στυλ στα 50

Στα 55 του, ο Pitt επιλέγει casual σύνολα στην καθημερινότητά του που χαρακτηρίζονται σχεδόν πάντα από το στοιχείο της άνεσης με τα ρούχα να πέφτουν χαλαρά στο σώμα. Γνωρίζει πολύ καλά ότι οι στενές γραμμές δεν κολακεύουν άντρες της ηλικίας του, ακόμα κι αν πρόκειται για τη γραμμή ενός κοστουμιού - και εδώ, τον λόγο έχει ο 58χρονος Clooney.

ΤΖΟΡΤΖ ΚΛΟΥΝΕΪ ΜΠΛΕ ΚΟΣΤΟΥΜΙ

Η γκαρνταρόμπα του είναι γεμάτη από κλασικά κοστούμια σε κλασική γραμμή, ούτε slim, ούτε oversized και σε ουδέτερα χρώματα. Ωστόσο, αυτό που συνήθως περνά απαρατήρητο αλλά δεν είναι ασήμαντο, είναι το γεγονός ότι σπάνια φορά γραβάτα. Γιατί το κάνει αυτό; Ένα sartorial outfit χωρίς γραβάτα όπως επίσης ποσέτ και μανικετόκουμπα δείχνει λιγότερο σοβαρό και επιτηδευμένο, άρα "κόβει" χρόνια.

Αναμφίβολα, σε αυτή τη δεκαετία, το less is more, η απλότητα στο ντύσιμο, είναι κάτι παραπάνω από κλισέ. Είναι κανόνας.


Φωτογραφίες © Getty Images

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.