
Η νέα εμφάνιση της Μπαρτσελόνα από τον Thom Browne
Οι πρωτότυπες επιλογές του διάσημου Αμερικανού σχεδιαστή ξάφνιασαν τους πάντες για άλλη μία χρονιά.

Όποιος θέλει να φορέσει τα χρώματα της Μπαρτσελόνα θα πρέπει πρώτα να μάθει καλά το παιχνίδι της. Το 4-3-3 με τις άπειρες κοντινές πάσες αποτελεί σήμα κατατεθέν της ομάδας, ένα πολύ σημαντικό κληροδότημα της Καταλονίας κι ένας καλλιτεχνικός τρόπος για να προσεγγίσει κανείς το ποδόσφαιρο. Έτσι, εδώ και πολλά χρόνια, σπάνια βλέπουμε να φορούν τη φανέλα των Μπλαουγκράνα παίκτες με σκληροτράχηλη φήμη (με εξαίρεση ίσως τον Arturo Vidal). Τι στυλ λοιπόν θα ταίριαζε στις επίσημες, εκτός αγωνιστικών χώρων, εμφανίσεις της ομάδας;
Ο Thom Browne, o Αμερικανός σχεδιαστής που έχει αναλάβει από πέρυσι να ντύνει τους Καταλανούς, κατέληξε σε έναν πολύ πρωτότυπο συνδυασμό: chino παντελόνι, λευκό πουκάμισο, μάλλινο γιλέκο και καρό γραβάτα. Ή με άλλα λόγια μία εμφάνιση που παραπέμπει κατευθείαν σε κάποιο παραδοσιακό κολέγιο των Η.Π.Α. Καμία σχέση, δηλαδή, με τα κλασικά μαύρα κοστούμια που συνήθως επιλέγουν τα μεγάλα clubs για τους ποδοσφαιριστές τους.

Οι άσπρες ρίγες στο παντελόνι και σε μικρότερο βαθμό στο γιλέκο αποτελούν απόδειξη ότι οι superstars της Μπαρτσελόνα ντύνονται από τον Thom Browne. Ο τελευταίος είναι γνωστός για τα στιλάτα ρούχα που σχεδιάζει, τα οποία όμως έχουν πάντα μία παιχνιδιάρικη διάθεση. Η επίσημη εμφάνιση, λοιπόν, των Καταλανών συμπληρώνεται με κάποιες ακόμα πιο απρόσμενες λεπτομέρειες, όπως το bomber jacket αντί για το κλασικό σακάκι και τα γυαλιά ηλίου.
Στην φωτογράφηση συμμετείχαν πολλά από τα αστέρια της Μπαρτσελόνα με τους Samuel Umitti, Antoine Griezmann και Frenkie De Jong να δίνουν τον τόνο, μιας και ο πραγματικός αρχηγός της ομάδας, Lionel Messi, δεν ήταν εκεί.
Η ομάδα της Καταλονίας έχει σκοπό να χρησιμοποιεί τις συγκεκριμένες εμφανίσεις για εκτός έδρας ματς του Champions League, ενώ όλα δείχνουν ότι ίσως αλλάξει εκτός από τον τρόπο που παίζεται το ποδόσφαιρο και το στυλ των επίσημων εμφανίσεων διεθνώς. Τελικά, τα ρούχα του Thom Browne είναι ο καταλληλότερος πρεσβευτής ενός club που δίνει τόσο μεγάλη σημασία στις ακαδημίες του.
Από: Esquire NL
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.