Το logo της Nike όπως δεν το έχεις ξαναδεί
Το sports brand έχει στα σκαριά για τον φετινό χειμώνα τέσσερις συλλεκτικές συλλογές που πειραματίζονται με το διάσημο logo του.
Εμπνευσμένο από τις καμπύλες του αγάλματος της Νίκης της Σαμοθράκης και σχεδιασμένο το 1971 από την Carolyn Davidson, την 76χρονη σήμερα γραφίστρια, το Swoosh logo της Nike είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα λογότυπα παγκοσμίως. Με αφορμή την 55η επέτειο από τη γέννησή του, το sports brand αποφάσισε να λανσάρει στην εκπνοή του 2019 τέσσερις συλλεκτικές συλλογές που αποτίουν φόρο τιμής στο logo και το φέρνουν σε θέση πρωταγωνιστή.

Η πρώτη είναι η "Legend of Her" και είναι αφιερωμένη στην Davidson. Περιλαμβάνει τα Air Max και Air Max 200 sneakers σε ένα χρωματιστό σχέδιο πάνω σε λευκό καμβά.

Η δεύτερη σειρά είναι η "Dunk It" και απευθύνεται σε παιδιά. Τα Air Force 1 και Air Max μοντέλα διακρίνονται για τη vintage αισθητική τους που παραπέμπει στο στυλ των 90s και των αρχών των 00s.

Περνάμε στην τρίτη συλλογή που φέρει την ονομασία "Time Capsule" και μας επιστρέφει στις ασπρόμαυρες ρίζες της Nike με το logo να αποτυπώνεται στα Air Force 1, React 270, Flight 89, Air Max 1 και Air Max Plus άλλοτε σε λευκό, άλλοτε σε μαύρο και άλλοτε κόκκινο χρώμα.

Τέλος, η τέταρτη caspule collection είναι η "Future Swoosh" και είναι αποκλειστικά αντρική υπόθεση, όπως επίσης και μία φουτουριστική ματιά στο μέλλον της Nike. Πρωταγωνιστούν τα Air Force 1, 270 React, Air Max 1 και Air Max Plus.
Κάθε συλλογή έχει διαφορετική ημερομηνία διάθεσης στην αγορά. Ωστόσο και οι τέσσερις θα έχουν κυκλοφορήσει μέσα στο διάστημα από τις 21 Νοεμβρίου μέχρι και τις 20 Δεκεμβρίου.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.
Το Salomon ACS Pro κλείνει 20 χρόνια και επιστρέφει-Η νέα limited έκδοση
Η επετειακή ACS Pro 20th Anniversary edition γιορτάζει 20 χρόνια ριζοσπαστικού design και πρωτοποριακού style.