Το logo της Nike όπως δεν το έχεις ξαναδεί

Το sports brand έχει στα σκαριά για τον φετινό χειμώνα τέσσερις συλλεκτικές συλλογές που πειραματίζονται με το διάσημο logo του.

Εμπνευσμένο από τις καμπύλες του αγάλματος της Νίκης της Σαμοθράκης και σχεδιασμένο το 1971 από την Carolyn Davidson, την 76χρονη σήμερα γραφίστρια, το Swoosh logo της Nike είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα λογότυπα παγκοσμίως. Με αφορμή την 55η επέτειο από τη γέννησή του, το sports brand αποφάσισε να λανσάρει στην εκπνοή του 2019 τέσσερις συλλεκτικές συλλογές που αποτίουν φόρο τιμής στο logo και το φέρνουν σε θέση πρωταγωνιστή.

Το logo της Nike όπως δεν το έχεις ξαναδεί

Η πρώτη είναι η "Legend of Her" και είναι αφιερωμένη στην Davidson. Περιλαμβάνει τα Air Max και Air Max 200 sneakers σε ένα χρωματιστό σχέδιο πάνω σε λευκό καμβά.

NIKE ΣΝΙΚΕΡΣ

Η δεύτερη σειρά είναι η "Dunk It" και απευθύνεται σε παιδιά. Τα Air Force 1 και Air Max μοντέλα διακρίνονται για τη vintage αισθητική τους που παραπέμπει στο στυλ των 90s και των αρχών των 00s.

NIKE ΣΝΙΚΕΡΣ

Περνάμε στην τρίτη συλλογή που φέρει την ονομασία "Time Capsule" και μας επιστρέφει στις ασπρόμαυρες ρίζες της Nike με το logo να αποτυπώνεται στα Air Force 1, React 270, Flight 89, Air Max 1 και Air Max Plus άλλοτε σε λευκό, άλλοτε σε μαύρο και άλλοτε κόκκινο χρώμα.

NIKE ΣΝΙΚΕΡΣ

Τέλος, η τέταρτη caspule collection είναι η "Future Swoosh" και είναι αποκλειστικά αντρική υπόθεση, όπως επίσης και μία φουτουριστική ματιά στο μέλλον της Nike. Πρωταγωνιστούν τα Air Force 1, 270 React, Air Max 1 και Air Max Plus.

Κάθε συλλογή έχει διαφορετική ημερομηνία διάθεσης στην αγορά. Ωστόσο και οι τέσσερις θα έχουν κυκλοφορήσει μέσα στο διάστημα από τις 21 Νοεμβρίου μέχρι και τις 20 Δεκεμβρίου.

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.

Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram

10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.

Γραφει Νικη Κοντομηνα