Το logo της Nike όπως δεν το έχεις ξαναδεί

Το sports brand έχει στα σκαριά για τον φετινό χειμώνα τέσσερις συλλεκτικές συλλογές που πειραματίζονται με το διάσημο logo του.

Εμπνευσμένο από τις καμπύλες του αγάλματος της Νίκης της Σαμοθράκης και σχεδιασμένο το 1971 από την Carolyn Davidson, την 76χρονη σήμερα γραφίστρια, το Swoosh logo της Nike είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα λογότυπα παγκοσμίως. Με αφορμή την 55η επέτειο από τη γέννησή του, το sports brand αποφάσισε να λανσάρει στην εκπνοή του 2019 τέσσερις συλλεκτικές συλλογές που αποτίουν φόρο τιμής στο logo και το φέρνουν σε θέση πρωταγωνιστή.

Το logo της Nike όπως δεν το έχεις ξαναδεί

Η πρώτη είναι η "Legend of Her" και είναι αφιερωμένη στην Davidson. Περιλαμβάνει τα Air Max και Air Max 200 sneakers σε ένα χρωματιστό σχέδιο πάνω σε λευκό καμβά.

NIKE ΣΝΙΚΕΡΣ

Η δεύτερη σειρά είναι η "Dunk It" και απευθύνεται σε παιδιά. Τα Air Force 1 και Air Max μοντέλα διακρίνονται για τη vintage αισθητική τους που παραπέμπει στο στυλ των 90s και των αρχών των 00s.

NIKE ΣΝΙΚΕΡΣ

Περνάμε στην τρίτη συλλογή που φέρει την ονομασία "Time Capsule" και μας επιστρέφει στις ασπρόμαυρες ρίζες της Nike με το logo να αποτυπώνεται στα Air Force 1, React 270, Flight 89, Air Max 1 και Air Max Plus άλλοτε σε λευκό, άλλοτε σε μαύρο και άλλοτε κόκκινο χρώμα.

NIKE ΣΝΙΚΕΡΣ

Τέλος, η τέταρτη caspule collection είναι η "Future Swoosh" και είναι αποκλειστικά αντρική υπόθεση, όπως επίσης και μία φουτουριστική ματιά στο μέλλον της Nike. Πρωταγωνιστούν τα Air Force 1, 270 React, Air Max 1 και Air Max Plus.

Κάθε συλλογή έχει διαφορετική ημερομηνία διάθεσης στην αγορά. Ωστόσο και οι τέσσερις θα έχουν κυκλοφορήσει μέσα στο διάστημα από τις 21 Νοεμβρίου μέχρι και τις 20 Δεκεμβρίου.

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.