
Σύντομα όλα τα sneakers της adidas θα είναι βιώσιμα
Το άμεσο μέλλον του sports brand θα είναι πράσινο χάρη στο Futurecraft.Loop project.

Βιωσιμότητα και ανακύκλωση. Δύο έννοιες πιο επίκαιρες από ποτέ. Δύο πρακτικές που η κλιματική αλλαγή κατέστησε επιτακτική ανάγκη την υιοθέτησή τους από τον τρόπο που ζούμε μέχρι εκείνον που παράγουμε αγαθά. Ειδικά στη βιομηχανία της μόδας, οι εταιρείες που προτιμούν την παραγωγή ενδυμάτων, υποδημάτων και αξεσουάρ βασισμένες στη φιλοσοφία της ανακύκλωσης αυξάνονται μέρα με τη μέρα.
Ένα από τα μεγαλύτερα sports brand του πλανήτη, η adidas ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον τομέα της βιώσιμης ανάπτυξης δημιουργώντας το Futurecraft.Loop project, προκειμένου να μειώσει την παραγωγή πλαστικών αποβλήτων. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα με οικολογική συνείδηση που βασίζεται στην κυκλική οικονομία, ένα νέο οικονομικό μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης, μέσα από το οποίο η εταιρεία φιλοδοξεί στο άμεσο μέλλον να μπορεί να παράγει όλα της τα sneakers, τα οποία θα είναι φτιαγμένα αποκλειστικά και μόνο από ανακυκλώσιμα υλικά.

Καρπός του συγκεκριμένου πρότζεκτ είναι τα adidas FUTURECRAFT LOOP running shoes GEN1 και GEN 2 που κυκλοφόρησαν τον φετινό Απρίλιο και τον Νοέμβριο σε έκδοση beta, δηλαδή σε δοκιμαστικά μοντέλα που δεν βγήκαν στην αγορά αλλά δοκιμάστηκαν από επιλαχούσες ομάδες ανθρώπων. Για τη δημιουργία τους χρησιμοποιήθηκαν περίπου διακόσια παλιά sneakers του brand.

Η ολοκληρωμένη συλλογή adidas FUTURECRAFT LOOP αναμένεται να λανσαριστεί ως κομμάτι της συλλογής της adidas για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.