Ο Virgil Abloh μεταμορφώνει τα θρυλικά Dunk Low της Nike

Το brand του καλλιτεχνικού διευθυντή του Louis Vuitton, Off-White, ανανέωσε τα Dunk Low στην ίσως καλύτερη συνεργασία της χρονιάς στον χώρο των sneakers.

Τα Dunk shoes της Nike κατέχουν μία ξεχωριστή θέση στην κουλτούρα των sneakers. Πρόκειται για ένα ζευγάρι sneakers που έχει κάτι από τα Air Jordan 1, αλλά και τα Air Force 1 και ξεκίνησε ως μπασκετικό υπόδημα, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των κολεγιακών πρωταθλημάτων. Στα τέλη του 1990 όμως πέρασε από την ρακέτα στον δρόμο, φορέθηκε κατά κόρον από τους skaters και μετονομάστηκε σε SB Dunk. Σήμερα, θεωρείται ένα μοντέλο σήμα κατατεθέν του skateboarding, χάρη στην παχιά σόλα και τη γλώσσα με επένδυση που προσθέτει ένα στρώμα απαλής άνεσης στο επάνω μέρος των ποδιών.

Αν και μέσα στα χρόνια έχει αναβιώσει και ανανεωθεί αρκετές φορές μέσω συνεργασιών του sports brand κυρίως με streetwear εταιρείες, όπως η Stussy, φαίνεται ότι ο τελευταίος επανασχεδιασμός του θα γράψει ιστορία στον χώρο των sneakers. Η Nike συνεργάστηκε με τον Virgil Abloh, τον καλλιτεχνικό διευθυντή του Louis Vuitton, ο οποίος μέσα από το προσωπικό του brand, το Off-White παρέδωσε το Off-White x Nike Dunk Low σε τρεις διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς.

Ο Virgil Abloh μεταμορφώνει τα θρυλικά Dunk Low της Nike

Off-White x Nike Dunk Low ΣΝΙΚΕΡΣ

Off-White x Nike Dunk Low ΣΝΙΚΕΡΣ

Κοινό χαρακτηριστικό στοιχείο και των τριών σχεδίων είναι το κόκκινο κορδόνι που θυμίζει εκείνο των snowboard boots.

Η συλλογή Off-White x Nike Dunk Low αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Αμερική στις 20 Δεκεμβρίου. Προς το παρόν, δεν είναι γνωστό πότε θα έρθει στα μέρη μας.

Από: Esquire SG

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.

It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay

Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.

Το Salomon ACS Pro κλείνει 20 χρόνια και επιστρέφει-Η νέα limited έκδοση

Η επετειακή ACS Pro 20th Anniversary edition γιορτάζει 20 χρόνια ριζοσπαστικού design και πρωτοποριακού style.